• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • halstabletten

Agnes och Sebastian var bäst idag tycker jag!!

James lät lite ansträngd, liksom Elina. Viktor lät som Elton John men hade utstrålningen av en kaktus. Martina berörde mig inte.

• maginari

Sebastian, åååh damn goood! *dräggel* Röst, stil, ALLT!

• Love and Care

Sebastian var HELT KLART bäst!!!! Sen blir jag nöjd oavsett om tvåan blir Agnes, Elina eller James, de var bra alla tre!

• Chigitita

Aaa sebbe är bra emn han är så... Åh jag komemr inte på vad dom heter!!

• piffan

Sebastian o Elina är mina favoriter...alla va duktiga men dom va klockrent bäst

• rosamoln

Skrev i en annan tråd om Sebastian, men den visade sig vara helt död =)
    Han är verkligen min favorit! Hela veckan har jag väntat på hans framträdande. Hade honom som favorit redan innan blackouten, men efter den "älskade" jag bara honom ännu mer! Så duktig!
    Martin Stenmarck kalalde jag honom i början, grymt lika i stilen!
    Så Sebastian och James, gå vidare i kväll!

Tjatig jag känner mig som skrivit typ samma saker i den andra tråden.

• snobben

Agnes hoppas jag på...sen kan det kvitta.

• Julienne

Jag ringde in och röstade på Agnes. Blev helt paff, hon har för mig varit helt anonym tills nu.
    Det är nåt med Sebastian som jag inte riktigt gillar.... Retar mig till tusen på hans lite flummiga stiluttryck (?) Han liksom svajar på nåt så konstigt sätt när han sjunger och han håller micken som en vattenfylld vas, rakt upp och ner.... Det hjälper inte att han kan sjunga....
    Victor kan också sjunga men som någon sa tidigare, han har utstrålning som en kaktus Och de där tänderna..... nej jag tänder inte
    Blev besviken på James, han lät mjäkig på nåt sätt och hade dåligt uttal. Uttals svårigheter gällde även Elina, även om hon hade en ganska bra röst.
    Vem är det jag glömmer nu Just, det, den där svängiga tjejen med guldbälte (vad tusan hette hon igen) Nej, inte min stil...

• mymlan77

Hoppas på hon med rosa håret, och så han med den sköna stilen.. nåt svart å vit-randigt runt halsen...(gissar att han är sebastian?) =) Jag och namn.... haha...

Svar på tråden Idol 2005