• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Chigitita

drömvärld: Okey!
    Nee han kan juh bytt...
    hehe samma ska jag göra med Johan...*fniss*... (om han komemr vidare)

• drömvärld

Precis han kan ju ha bytt, umgås ju inte med honom längre. Träffade honom några gånger i somras bara. Gåvan är ju inte så jätte stort direkt

• NoAngel

Drömvärld..

Gillar han 31-åriga 2 barnsmödrar möjligtvis..!? *S*

Slog mig ikväll varför jag gillar honom, han ser ju ut som mitt ex! (berätta inget för min pojkvänn*

• drömvärld

No Angel: hehe chansen finns säkert!

• Gäspan

drömvärld: *petar lite på dig för att få ta i någon som känner Sebastian*
    ...åhhhh....

• trollungar

varför åkte james ut?????

• Gäspan

ja, varför åkte James ut???

• KorElleBelle

Ja!! Heja Elina! Så säkert hon satte låten, den är INTE lätt!! Värdig vinnare!
    Men stylisten!! Vad tänker människan på egentligen, kjolen såg ju för j*vlig ut!!

Men men Sebastian var ju sååå blek! Gjorde inget bra framträdande, stel och tråkig, fast jag avskyr ju låten så det ju ha berott på det.
    Gillar inte killar som försöker dölja sin begynnande flint på det där tafatta viset, ser konstigt ut. Nä klippa av allt ihop i stället och erkänn att huvudet börjar tränga fram.
    Oj oj nu ska vi vara snälla

Ska bli spännande och se vem som kommer med bland de 8 i kväll. Hoppas på bl a James som jag tyckte gjorde ett bra jobb i går!

• Linda1976

Var det bara jag som tyckte att Elina såg ut som Kelly Osbourne?

Svar på tråden Idol 2005