• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • ärtprinsessan

Precis, Linda 1976, jag trode att juryn skulle nämna "Kelly Osbourne" någon gång iaf.

Supersnygg stil, men jag hade nog valt läppstift med samma kulör som håret... eller?

• Linda1976

Ja verkligen, det vore coolt!

Hur patetiska är vi egentligen, vuxna människor som diskuterat ett idol-program med deltagare hälften så gamla som vi (eller nästan) HAHA!! Jag vill vara patetisk!

• ärtprinsessan

Hahaha, det KÄNNS ändå som om man är en evig tonåring på något vis...

Någon mer som tycker det är trist stylist? Alla kläder från samma affär...alla har stövlar...

• fenomena83

hihi, tyckte från första gången ajg såg henne att hon liknade Kelly, å SPECIELLT igår... kändes lite som att det va meningen, men då passade ju inte låten henne ju! vilken kjol hon hade ! herregud!
    MEN vad duktig hon va alltså!!!! den låten är ju SKITSVÅR att sjunga, har alltid beundrat christina aguilera för att HON kan sjunga den och har tänkt typ att det finns väl ingen annan än hon som kan sjunga den... men elina kunde!!!! *jubel, hurrarop å klapp i händerna*
    jag röstade på henne, som ni kanske förstår.

Sebastian va asbra, på sången, verkligen skitbra. bad day går ju hela tiden på radio så man har ju hört hur den "ska" låta och sebastian gjorde den verkligen perfekt.
    men jaa han är alldeles för melody club med sitt smågungande , det stör jag mig på skitmycket...
    men jag röstade på han också, hehe.

• NoAngel

Tycker att det är jätteskönt att få vara superpatetisk och diskutera ett sånt här, egentligen, menlöst ämne!
    Satt på föräldramöte i förrgår och ondgjorde oss över att barnen tittade på såpor (typ idol), sen skyndade jag mig hem för att...titta på IDOL! *S*

Tänkte också på Elinas läppstift, näe det funkar inte med orangerött läppstift när man har rosa hår..

*vill fluffa till Sebastians hår*

• michiara

Jag röstade också på Sebastian och tyckte Elina såg ut som Kelly

Sen måste jag erkänna att jag tycker Peter Swartling är grymt snygg *ler*

• ärtprinsessan

rosamoln, den var rätt kul faktiskt. virtanens krönika Läser vidare i veckans material, tycker han har en ganska hård och elak skrivstil, emmn kommer ändå på mig själv med att tycka som han. Konstigt. Är jag elak kanske?

Hoppas nu att den otroligt sköna Johan kommer med ikväll. Han är VÄRD allt guld för sitt mod. Att vara punkare och sjunga aguilera, det är punk, som Virtanen skriver i en annan krönika i veckan. Håller verkligen med! Här är krönikan om Johan: www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,702228,00.html

• Mumu

Oooooh, så intressant att få lite inside information om en av artisterna ! Jaså, "Basse"... Inget artistnamn direkt , kanske om han siktade på att göra karriär som programledare i LattjoLajban. Han känner ju Tobbe nu så...

Jaså, han fejkar sin stil? Det kan jag absolut tänka mig. Men han är grymt bra, det kan ingen (inte ens jag ) ta ifrån honom...

Jag har också tänkt på hur han försöker dölja flinten, inte så attraktivt, nej.

Men nog om Sebastian, hur kan jag uppehålla mig så länge på honom? Den rosa tjejen var okej, men den enda som stack ut igår var faktiskt Sebastian (se nu var jag där igen ).

Hur går det till ikväll? När vet vi vilka som ska vara med?

• Linda1976

Det vet man inte förrän i direktsändningen, inte de som ska sjunga heller, utan juryn håller det hemligt hela vägen!

Svar på tråden Idol 2005