Inlägg från: tresmåfina |Visa alla inlägg
  • tresmåfina

-Syskonmaffian-

Mysigt det låter Boo

Idag har jag jobbat. Barnen är friska och har varit hos min pappa. Han o hans fru och min lillasyster åkte med dom till Slottskogen idag så dom har haft det skoj. Barnen ska vara hos pappa resten av veckan dagtid då vi jobbar. Det är nog kul för dom allihop. De brukar inte bli att vi umgås så mycket mer än vid födelsedagar högtider o dylikt men jag måste säga att sen i vintras tog sig pappa verkligen sig i kragen och kanske jag med

Nu ska jag packa i ordning allt för i morgon o sen lägga mig i soffan o kolla på film "johnny mad dog". Började kolla igår men somnade tyvärr.. en fruktansvärt rå film men sån är ju verkligheten..

Hej så länge !

• tresmåfina
    BetongMorsa skrev 2009-07-15 19:13:00 följande:
    Ingen bebis denna månad. mensen kom punktligare än vanligt...aja nya tag!Jag o tjejerna åkte till Norrtälje nyss. Orkade inte va hemma mera....gick på stan en stund, sen fika i parken och kolla båtar. Vidare till McDonalds, nu mumsar de äppelklyftor sen blir det sängen. Jag e trött. Ska ta en dusch. Sen blir det jobb tors, fre och lör.
    bättre lycka nästa gång
    aha glarra som i glassa menade du? jag fattade det som att äta glass.. eeh ja du fattar
  • tresmåfina

jag hade visst inte missuppfattat dig såg jag nu på FB när jag läste igen hihi eller?

• tresmåfina

ja d va som jag trodde från början nevermind.. glarra på

• tresmåfina

Har kollat på två filmer. Halvan av den som var kvar i går o sen såg vi på Wallander, Skulden. Nu ska jag lägga mig. Snart.
    Ha en härlig helg Zaphy! Mysigt med en liten weekend trip. Gott med hotellfrukost
    Vi tänkte åka till Fun City i Varberg på lördag. Hoppas det inte spöregnar.
    Godnatt

• tresmåfina

Det ska visst regna på lördag men det kan ju alltid ändras
    jag vill ha semester & sol nuuuuuu!

• tresmåfina

Morsan: ah är det nästa vagn? kul det gick bra på dagis
    Drive safe Boo

• tresmåfina

Härligt för er semesterfirare
    Själv får man nöja sig med att det äntligen är helg!!!

• tresmåfina

Utslänga hemifrån idag igen Håller ju på o små renoverar här hemma.. I natt fick vi sova i köket allihop. Dagen fördrev vi i Backa hos min storasyster m familj  o sen gick vi med dom till Liseberg o hade skoj Nemo premiär åkte Flumride ensam med kusin Nathaniel, dom hade så roligt och sen vann jag 2 kilo Toblerone. Gav såklart mer än hälften till den gravida i sällskapet. Hihi superhemlis men storasyster är (har två pojkar sedan innan 12 och 1 år gamla)
     Nu är golvläggaren här om en halvtimma o dax för oss att dra iväg igen o fördriva tiden. Lek o bus kanske? SKÖNT när allt är klart!
    Fina bilder ni lagt ut !

~Nemo♥ född 051229 & Romeo♥ född 070826~
  • tresmåfina
    Zaphy: Vi åkte till min syster i Lördags ist o sen på Liseberg och hade jättekul! Söndagen var vi på Universeum. Så vi har haft roligt o pengarna går åt
    Nu är golvet färdigslipat i barnens o vårat sovrum, idag ska det laseras vitt.
    BM: hur gick det igår? dög fruktsalladen?
    Sandra: Kul att ni åkte!  jag var också inne i stan igår när himlen öppnade sig! Satt på taras (turkisk restaurang) o åt middag. Fast det var iof lite senare kanske vid 18 tiden? Fast den kanske öppnade sig ett par ggr under dagen
    Boo: Fin spis. Hade Nemo också när han var "liten" (är han ju fortfarande). Kul med födelsedagen snart

Min gravida syster åkte in på sjukhus igår. Barnen skulle vara hos henne under dagen medans vi jobbade men när vi kom o lämnade dom så var mamma på väg istället. Syrran kräks o svimmar om vartannat. Precis som tidigare graviditeter. Jobbigt men det går ju över.. Så barnen är hos min mamma i Fjärås Dom ska vara där idag med.

Första kaffen på jobbet är tagen med er
    ~Nemo♥ född 051229 & Romeo♥ född 070826~
Svar på tråden -Syskonmaffian-