-Syskonmaffian-
Mysigt med lunch ihop
Har ni inte fint väder på Hisingen timmer? Här har det faktiskt inte regnat en droppe sen igår.. om man nu törs säga det
I Backa har det också varit fint enligt min far iaf?
Jag fick feber i natt o låg o frossade fram tills lunchtid ungefär.. men nu är det bättre.. Har städat i ordning även denna byggplatsen så gott det går
Bor ju fortfarande i köket ungefär men men det är kul när det är färdigt
. Har ätit tacos... Barnen är på väg hem efter att ha varit med sin morfar i Botaniska Trädgården hela eftermiddagen. Mysigt dom haft det!
Skulle eg på tjejmiddag i mon men känner att jag hoppar det efter allt.. Men kl 15 i morgon ska vi på kalas hos Viktor som ju fyllt 1 i veckan. Då blir det familjedate ![]()
Håller tummarna för solen Cirkus
Den får gärna stanna här med..
O till bagarna önskar jag lycka till ![]()
appropå mobiler så har jag ju bytt nummer iaf två gånger sen förra året men jag vet inte om alla har det nya så här kommer iaf det rätta och det enda som används nu
(förutom hemnumret men det finns ju på hitta
) 0736-357173 Bara å höra av sig om ni har vägarna förbi eller så.
ha en bra dag alla.
Ciao!
Hoppas du hade trevligt igår kväll då Sandra
Vad hittade ni på?
hihi verkar som alla håller på med samma sak
men det blir fint när det är färdigt
förutom städning o fixeri här hemma så har vi varit på 1års kalas i lördags, mkt trevligt och igår hos min syster (igen) o åt leftovers o lekte.
Duktig kille timmer!
Första dagen på semestern idag
underbart!
Dukitg Ville. Båda mina säger P ist för F eller det låter som P.. typ Pisk ist för fisk, jag heter Pida hihi
Jo tack det är häääärligt.
Kul med besök ![]()
Så duktig hon är Tilda!! Jag började skriva dagbok när jag var 4 år, har den sparad och skrev riktiga meningar även om stavningen var sådär. Helt otroligt när jag tänker på det, Nemo blir ju 4 nu i dec men han har inte skrivit sin första bokstav än och jag tror det dröjer
. Han har precis lärt sig måla "riktiga"gubbar med ansikte ögon näsa mun. Han målade av hela familjen förut hihi så fint så
Fast jag lärde mig ju otroligt mycket av min storasyster som det ju bara skiljer 1 år emellan. O det märks ju att Romeo lär sig av Nemo. Han pratar väldigt bra om man jämför med Nemo i samma ålder tex.. Det är himla bra med syskon
Nu har vi varit ute vid lekplatsen o nu ska det lagas middag! 
grattis BM. Japp vi ser fram emot fredag Sandra
, var hela 7 månader sen sist
!?!
God morgon 
Ja det är dåligt Sandra men from nu bättrar vi oss
Fl dejten med barnen var i Juli ja och hotellet var i Nov.. sånt minns jag mkt väl däremot saker som skett häromdagen,dom är det värre med hihi. Åldern tar ut sin rätt
Igår var vi i Slottskogen med barnens farmor. Verkligen såå mysigt. Slottskogen är så himla bra alltså. Picnic, fotboll, djuren.. O solen sken ända in på kvällen.
Idag kommer morbror Tobbe och hälsar på
![]()