Inlägg från: tresmåfina |Visa alla inlägg
  • tresmåfina

-Syskonmaffian-

jag hade såå gärna velat men inga biljetter... mitt ex skulle släppt in oss om han skulle jobba men dom stack iväg på semester.. så jag tror inte det blir nåt men man vet aldrig i annat fall får man väl sitta o lyssna nånstans utanför

~Nemo♥ född 051229 & Romeo♥ född 070826~
  • tresmåfina

God morgon
    SKönt att ni kan vara hemma lite till Boo!

Usch i natt vaknade jag och kunde sedan inte somna om förrän jag skulle upp.. men nu är jag på jobbet med en kaffe på bordet så ska väl piggna till snart

Måste bara berätta... ni vet ju att jag berättat att min storasyster väntar sitt tredje barn nu. Och att hon mått så illa och svimmat ett antal ggr.. Så i förra veckan åkte hon in och ut på sahlgrenska då de ville ta en massa prover men de sa aldrig vad de misstänkte.. Så igår fick hon svaret. Hon väntade trillingar. På naturlig väg!! Men två har dött så det är bara en liten överlevare kvar i magen men den mår prima . Men ändå så chockerande med trillingar när vi inte har det i släkten och det är på naturlig väg. Nu vet hon varför hon mått så dåligt iaf Dessutom tog det 10 år för dom att få ett syskon till Nathaniel men då blev hon plötsligt ultrafertil

• tresmåfina
    Sanda skrev 2009-08-04 07:59:51 följande:
    frida: wow vilken grej! TÄnk trillingar jag hade dött Jag tror ju inte på gud men när jag var påväg till UL med Agnes första gången så bad jag till honom att det inte skulle vara mer än en hihi, Adrian var ju bara 5 månader då. Däremot så hade jag kunnat ta två stycken samtidigt första gången, haft det avklarat liksom
    ja visst är det!! helt otroligt!!
    hihi du ser han finns
  • tresmåfina
    Tm och Bm: Jo precis härligt att en mår bra iaf och ja nu vet vi att det kan hända vem som helst
  • tresmåfina

typ mars, blir nog planerat snitt precis som Viktor så lite tidigare än ord BF..

• tresmåfina

ja hon blev ledsen men samtidigt så chockad och dessutom så glad att en lever Ja skitcoolt med trillingar tycker jag Lycka till

• tresmåfina

instämmer!

• tresmåfina

usch ja verkligen börjar gråta när jag läser om det.. o hände ju liknande för bara nån vecka sen med en pappa husvagn o bebis.. ja tänk vad man ska vara glad för det man har och rädd om det! Inget annat spelar nån roll.

Åh det där lät inte helt fel Cirkus Sitter på jobbet med auotomatkaffe och tittar ut på den gråa himlen och regn.. men men slutar ju snart och får mysa med barnen Hade ingen aning om att dina syskon är tvillingar! missat! Härligt! massor med barnbarn får du då Madonna? vet du nåt än?

• tresmåfina
    cirkuspuman skrev 2009-08-04 15:18:49 följande:
    Jag vill så gärna åka ner i helgen!!! Om Maria vill sälja sin biljett vill du köpa den då? för då kan jag ju åka ner ensam Vi kan väl ringas ikväll så ska jag se om jag kan nå henne i em
    gör det! hörs senare
  • tresmåfina

BM: stackars barn ;) hihi

Varken jag eller Mikael eller våra föräldrar har synfel  så jag har inte tänkt på det alls när det gäller våra barn. Hoppas de slipper men annars så finns det ju som sagt var snygga brills Däremot är vi öronbarn båda två plus sängvätare som små o det ska ju också vara väldigt ärftligt men Nemo verkar då inte ärvt det får se hur det blir med Romeo när han blir blöjfri.

Idag skiner solen! underbart! {#lang_emotions_sunny} Känner mig utvilad och pigg. Däckade till i soffan tidigt igår, vaknade upp en snabb kvart typ halv elva och somnade sedan om tills klockan ringde i morse. Behövdes! Somnar sällan före midnatt annars och då blir det inte många timmars sömn.

Det ska vara ok väder även på söndag enl smhi, tänker på dig Cirkus ifall du/ni kommer ner? Som det ser ut nu är det lite sol, uppehåll och runt 20grader då

Svar på tråden -Syskonmaffian-