-
BooBoo skrev 2009-08-05 08:13:23 följande:MENS! Nu ger jag upp de här. Tänker inte planera nå bebi nu. Blir det så blir det..Varken jag eller Viktor har glasögon. Men alla andra i vår familj har glasögon. Min mor, far och syrran. Syrran är nästan blind..Vikkes far, mor och syrran.Så få se om ungarna får glasögon senare i livet...
.. men snart blir det ska du se
Jag tror också det är bättre att försöka lägga det i ödets händer. Verkar som om ingen som vill bli blir medans de som inte planerat blir. Hur som helst, stor kram och lycka till o snart blir det en bebis!
-
Boo: Inte sett! men tack för tipset kanske ser ikväll med lillebror som kommer o hälsar på
Kan du boxa mig din adress så ska du få Baksmällan
Vet ni vad? Jag har slutat röka... alltså inget smygrökande feströkande eller nåt. nada nothing! Hoppas verkligen jag fixar detta nu! har eg "bara" feströkt o smygrökt o kvällsrökt (haha ni hör ju själva
) sen jag fick barnen men i vintras/våras eskalerade det iom allt o nu kände jag att det började bli för mycket rökande hit o dit. Ofräscht!!! För att inte tala om dyrt. Så nu är det fimpat
.
Skönt att ha det sagt det så kanske det är lättare att hålla ut!
-
Cirkus är bra honBetongMorsa skrev 2009-08-05 10:07:49 följande:Drygt BooJag har BIM om 8 dagar så vi får väl se om det tog sigJag beställde ju en bugga igår....men efter lite research och hjälp från cirkus hittade jag en för 1500 billigare på en holländsk (?) sida.Så jag avbeställde den första och väntar på att det ska bli 16:e augusti när den andra sidan öppnar igen....hoppas min färg finns kvar bara...Snart ska vi åka till farmor o hälsa på en sväng. sista dan ledigt den här veckan...men nästa vecka jobbar jag bara 2 dagar
Vad kul!
Håller tummarna!
-
Zaphy skrev 2009-08-05 17:58:35 följande:Bra gjort!!! :DKämpa på! Så många fördelar att INTE röka! Jag tycker att det är grymt stark av folk att sluta att röka! :)
-
tack boo, de nada o yes detta fixar jag som en plätt
nu film mys o choklad
-
hihi sötsuget är det som tar över kraftigt nu men men hellre det än ciggen. Jag har aldrig varit storrökare heller, kan inte röka på morgonen tex
men visst jag har rökt sen jag var 13 ungefär. Tycker heller inte om rök o barn. Alltså att utsätt barn för det.
Hur som helst så har jag gett mig den på detta nu och det är inte svårare än nåt annat jag tagit mig igenom
grymt jobbat krister! underbar film på agnes o kaninen Sandra!
Godmorgon!
Verkar vara soligt idag igen- härligt! Snart jobb och sen efter jobbet ska jag gå o fika med min allra bästa vän Sarah. Hon ska vidare ut sen men det ska inte jag så det blir en snabbfika på hennes restaurang men ändå himla mysigt för vi ses typ aldrig nu för tiden..ni vet hur det är..
Jag har ont i magen.. har precis börjat äta p piller första gången i mitt liv och vet inte om det har med saken att göra men har typ menssmärtor jämt nu för tiden utan mens. Mini piller dessutom..
Nej nu måste jag studsa in i duschen men vi hörs lite senare!
-
ok tack för infoSanda skrev 2009-08-06 07:50:29 följande:När jag satte in min spriral hade jag oxå så länge, bara menssmärtor och ingen mens, hade riktigt riktigt ont och småblödde lite här och där bara. Men sen försvann allt, mens, ont allt Var 3 vikarier som fick sparken från mitt jobb igår Får väl känna mig lycklig som får stanna kvar, vi är 4 vikarier kvar nu. Så idag får jag jobba dubbelpass, får jobba mellan kl. 10-19 och vara helt själv med henne mellan 12 och 18 men det ska väl gå det med! Imorgon e jag ledig!! Jippie!! FÅr se vad vi hittar på jag o kidsen!
önskar jag var ledig med då hade vi åkt till Plikta tillsammans
O nej det ska inte regna i mon!! Ja skönt du får vara kvar! Förlåt men vem är "henne"?
-
henne?
-
ok misstänkte det ;) Lycka till då!
Jag är HUNGRIG!! och min lunch är 12.30....alldeles för lång tid kvar.
Sitter o planerar lite för helgen... Lördag tänkte vi åka till Fun City om vädret håller i sig, man får ju passa på innan vintern slår till igen
-
hihi ja det är samma härBooBoo skrev 2009-08-06 10:34:16 följande:Hörrni.. Har era börjat intressera sig för klockan?Ville frågar ofta hur mkt klockan är. Alltid på morgnen säger han att klockan är nio och att vi ska upp o äta Han har en klocka som han fick av farmor som man har på armen. Funderar på att köpa en leksakskocka så vi kan träna klockslag. Har han visat intresse så är det jue bara o köra på Puma har oxo börjat lite smått. Hon hakar efter brorsan hon..
alltså Romi härmar Nemo med att fråga om klockan.. Nemo har en klocka som han är väldigt rädd om, den har han på kalas