• KikiBoo

-Syskonmaffian-

Då var det dags för tråd  10

Här hänger vi med barn runt 3-4 år och deras småsyskon runt 1-2 år

Välkomna gamla som nya{#lang_emotions_laughing}

Vi som bor här är:

* Jillsan80: Bianca 050920 & Felix 070411 & Benjamin 080507, bor på Åland, Finland * Sanda: Adrian 060206 & Agnes 070413. Bor i Stigen, Dalsland
    * BooBoo: Vilhelm 051014 & Puma 070730. Bor i Sala, Västmanland
    * Underbara Ungar: Axel 050920 & Enya 070824. Bor i Skara, Västra Götaland.
    * Frida27:Nemo 051229 & Romeo 070826. Bor i Partille (Göteborg)
    * BetongMorsa: Felicia (bonusdotter) 000605, Tilda 050930 & Nike 070828. Bor i Hallstavik, Uppland
    * Timmerbacka:Linus 051127 & Mijo 070908. Bor i Göteborg
    * Gurra: Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004 Bor i Enebyberg (Sthlm)
    * Cirkuspuman: Nova 041122, Noel 060204 & Nelly 070823 Bor i Bålsta (utanför Sthlm)
    * Emilia82: Julina (bonusdotter) 991227, Tuwa 060331,

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m41167799.html (9)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m38050658.html (8)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m35070372.html (7)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m32513378.html (6)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m29573442.html (5)

www.familjeliv.se/Forum-11-264/m26681615.html (4)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m23572034-78.h... (3)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m20530392.html (2)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m17613361.html (1)

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Svar på tråden -Syskonmaffian-
  • tresmåfina

God morgon {#lang_emotions_coffee}
    Ja det är dåligt Sandra men from nu bättrar vi oss Fl dejten med barnen var i Juli ja och hotellet var i Nov.. sånt minns jag mkt väl däremot saker som skett häromdagen,dom är det värre med hihi. Åldern tar ut sin rätt
    Igår var vi i Slottskogen med barnens farmor. Verkligen såå mysigt. Slottskogen är så himla bra alltså. Picnic, fotboll, djuren.. O solen sken ända in på kvällen.
    Idag kommer morbror Tobbe och hälsar på 

~Nemo♥ född 051229 & Romeo♥ född 070826~
  • timmerbacka

får väl säga att NU är det lugna livet över....Linus är vild som alltid..men Mijo, han vill STÅ hela tiden. Nyhetens behag, eller vad?

timmerbacka.blogspot.com/ .....Linus 2005 - Mijo 2007
  • cirkuspuman

Hallå hej

Vi har varit ute och flängt så jag har inte hunnit skriva här inne men nu är jag tillbaka
    Vi har besökt Lådbilsland, Skansen, Gröna lund, Eskilstuna Zoo, Barnens djungel och Andys lekland. Nu är G´s semester slut och jag har semester tills fredag då jag börjar med att jobba helgen
    Veckan började med ett heldags besök hos en kompis och när Nelly vaknade från em vilan så hade hon feber som sedan på kvällen steg till 41,2 och omkring har den hållt sig sedan dess
    Nova och Noel vill såklart ut i solen och leka medans Nelly fortf har 40 graders feber så nu väntar vi på att Nelly ska somna så vi kan gå ut och cykla. (jag tycker de är för små att vara ute själva )

Timmer: Duktiga Mijo

Kanske vi skulle försöka planera in en ny helg att ses?

cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • tresmåfina

krya på nelly{#lang_emotions_nalle}
    Vi var också ute o cyklade förut. Underbart med sol! Romeo ramlade och hade sån otur att han ramlade på en liten sten som trycktes in i pannan. Blev ett litet läskigt "hål" men ingen fara. Fick tvättat rent o plåster på. Sen kom äntligen morbror Tobbe.. Åt spaghetti o köttfärssås och nu vilar barnen medans de andra är på gymmet. Ska fixa köket nu. Får se vad vi hittar på i em.. Hej så länge

• cirkuspuman
    frida27 skrev 2009-07-29 12:52:10 följande:
    krya på nelly Vi var också ute o cyklade förut. Underbart med sol! Romeo ramlade och hade sån otur att han ramlade på en liten sten som trycktes in i pannan. Blev ett litet läskigt "hål" men ingen fara. Fick tvättat rent o plåster på. Sen kom äntligen morbror Tobbe.. Åt spaghetti o köttfärssås och nu vilar barnen medans de andra är på gymmet. Ska fixa köket nu. Får se vad vi hittar på i em.. Hej så länge
    Det låter härligt att din bror kommer men otäckt med stenen...tur att de är tåliga de små!
    Tack Nelly är faktiskt redan piggare hon sov 2 timmar och nu är hon ganska pigg efter alvedon och sömn!
    Nu sitter alla barn och tittar på Lotta på Bråkmakargatan så det är lungt och skönt här

Nova och Noel har hjälpts åt att plocka en liter hallon i trädgården idag så vi ska nog koka lite sylt ikväll så de får äta sin egen sylt till pannkakorna imorgon GOTT!
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • KikiBoo

Tjeeeenamors damer!

Har förbrett lite inför Pumas 2-årsdag som är imorrn. Gjort en jordgubbsparfait som ligger i frysen nu. Gjort en pizzasås. Jag tänkte ha kalas runt lunch o bjuda på pizzasnurror till kidsen. Ja de vuxna oxo   Jag skippar tårtan i år. Bakar en nötkaka och lite chokladmuffins plus jordgubbsparfaiten till kaffet. Blir nog kanon.
    Vi tar och firar kusin Linnea oxo imorrn. Hon fyller på fredagen. Men då ska vi (jag, Puma och svägerskan med ungarna) åka på Marias bröllop. IIiiiiih! What to wear?? hihi!!
    Men så imorrn är det bara att börja baka när man vaknar..

cirkuspuman
    Oh vad mkt skoj ni gjort
    Ja det tycker jag .. En FL-dejt soon vore najs

Frida
    Ow! Lille Romeo Såg bild i bdb.

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • timmerbacka
    cirkuspuman skrev 2009-07-29 11:41:59 följande:
    Hallå hej Vi har varit ute och flängt så jag har inte hunnit skriva här inne men nu är jag tillbaka Vi har besökt Lådbilsland, Skansen, Gröna lund, Eskilstuna Zoo, Barnens djungel och Andys lekland. Nu är G´s semester slut och jag har semester tills fredag då jag börjar med att jobba helgen Veckan började med ett heldags besök hos en kompis och när Nelly vaknade från em vilan så hade hon feber som sedan på kvällen steg till 41,2 och omkring har den hållt sig sedan dess Nova och Noel vill såklart ut i solen och leka medans Nelly fortf har 40 graders feber så nu väntar vi på att Nelly ska somna så vi kan gå ut och cykla. (jag tycker de är för små att vara ute själva )Timmer: Duktiga Mijo Kanske vi skulle försöka planera in en ny helg att ses?
    Krya på Nelly {#lang_emotions_nalle}..
    Vet inte när jag tycker man är redo att va ute själv utan förälder...men HÄR i detta området finns det föräldrar som släpper ut sina 5 åringar ensamma. Tveksamt om jag skulle släppa ut Linus om han va 5 år...*höns mamma* Men lite beroende på var/hur man bor också tycker jag OCH hur man är som barn...
    timmerbacka.blogspot.com/ .....Linus 2005 - Mijo 2007
  • BetongMorsa

Hello brudar.
    Ja eftersom vi har egen tomt ute i skogen e tjejerna ofta ute o leker själva (skyller på solen). Men springer runt varedna fönster hela tiden och har koll på de.
    De vet att de har fått förtroendet och bryter de det så blir det konsekvenser.
    Och de e jätteduktiga på o leka själva, oftast blir det ju iof bara typ 20 min men ändå.

Frida, stackars Romi Felicia drog Nike i golvet i förra veckan så hon fick en redig fläskläpp.

Cirkus, krya på Nelly!

Jag funderar på o ta mig ut o plocka kantareller nån dag, ska tydligen va mkt i år..vi får väl se

• tresmåfina

Grattis på födelsedagen Puma{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_heart}!{#lang_emotions_nalle}{#lang_emotions_smile} Hoppas du får ett roligt kalas och en härlig dag tillsammans! 2 år...tänk vad fort det gått!

Svar på tråden -Syskonmaffian-