• KikiBoo

-Syskonmaffian-

Då var det dags för tråd  10

Här hänger vi med barn runt 3-4 år och deras småsyskon runt 1-2 år

Välkomna gamla som nya{#lang_emotions_laughing}

Vi som bor här är:

* Jillsan80: Bianca 050920 & Felix 070411 & Benjamin 080507, bor på Åland, Finland * Sanda: Adrian 060206 & Agnes 070413. Bor i Stigen, Dalsland
    * BooBoo: Vilhelm 051014 & Puma 070730. Bor i Sala, Västmanland
    * Underbara Ungar: Axel 050920 & Enya 070824. Bor i Skara, Västra Götaland.
    * Frida27:Nemo 051229 & Romeo 070826. Bor i Partille (Göteborg)
    * BetongMorsa: Felicia (bonusdotter) 000605, Tilda 050930 & Nike 070828. Bor i Hallstavik, Uppland
    * Timmerbacka:Linus 051127 & Mijo 070908. Bor i Göteborg
    * Gurra: Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004 Bor i Enebyberg (Sthlm)
    * Cirkuspuman: Nova 041122, Noel 060204 & Nelly 070823 Bor i Bålsta (utanför Sthlm)
    * Emilia82: Julina (bonusdotter) 991227, Tuwa 060331,

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m41167799.html (9)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m38050658.html (8)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m35070372.html (7)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m32513378.html (6)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m29573442.html (5)

www.familjeliv.se/Forum-11-264/m26681615.html (4)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m23572034-78.h... (3)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m20530392.html (2)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m17613361.html (1)

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Svar på tråden -Syskonmaffian-
  • Underbara ungar

Jag har varit på östkusten i en vecka
    GOTT som bara den. Det va kanske inte jättefint väder, men det regnade i alla fall inte. Barnen har varit på Astrid Lindgrens värld också och det va ju poppis!!
    Bilder o annat kommer när jag får tillgång till den andra datorn...

Nu ska jag ut och promenera med en annan Maria som väntar sitt andra barn några veckor efter oss Najs o ha kompisar hemma samtidigt sen

Storebror Axel o5o92o * Lillasyster Enya o7o824 * Bebis i magen BF 100116
  • Sanda

Frida; härmis nää jag jag gillar oxå önskeleken bäst, lugnast där och dom klarar sig själva.
    Nina är från Iran, dom kom till Sverige när hon var runt 7 tror jag sen har dom bott här så hon har ingen direkt brytning, men hon är ju från göteborg och måste prata rikssvenska så kanske därför hon får lite brytning.

timmer; ja som sagt berättade för Frida om Adrians magknip, blev riktigt rädd ett tag men det var nog bara som sagt magknip, men man vet ju själv kan göra oerhört ont.

cirkus: Duktig han är Vi har inte hunnit öva med Adrian men tänkte försöka när jag är ledig i två veckor sen, tror nämligen inte Adrian har några problem med det heller, han är skitduktig på att cykla med stödhjulen, cyklar med en hand osv.

Nu ska jag se mammut!!!

• KikiBoo

Hejsanhejsanhej!

Syrran min kom igår. Vi firade min mor o Puma då.
    På kvällen kte vi ut till Jugan en sväng. Sa hej till alla white trash. Det var White Trash igår. Killar som dricker öl o gör en massa grenar. En gång om året vid den här tidpunkten.
    Idag har vi firat kusin Linnea lite. Hon ville ha ett eget kalas oxo. Klart hon ska ha det
    Syrran åkte även idag. Hon sitter just nu på flyget till Grekland. FUBB!

Och jag är skitkass i magen. Blivit lte väl mkt junkfood nu. Jag pallar inte. Jag vill ha fräsh mat. Så imorrn blir det andra bullar

cirkuspuman
    Weei! Har kidsen varit hemma SÅ länge
    Oh vad kul för Noel .. Var ett tag sen som Ville cykla nu kom ja på..
    Som Sanda skrev så tror jag inte de blir nå problems med Ville o lära sig bika utan stöden. Han är sånt jädra bra balans. Konsterna har gör på sin trehjuling t ex. Sen en gågn cykla han o ställde sig på sadeln. What the.. Vad ska det bli av den mannen igentligen.
    Jag har vart inne på Alex blogg lite .. Men vet inte så mkt om han. Såg en intervju med han på 4.an för ett tag sen då han prata om sin bok.
    Men P1 lyssnar jag inte på.. Bara p3

Frida
    Önskeleken lät jue som ett suveränt ställe

timmer
    När börjar du jobba då?

• tresmåfina

Ni MÅSTE se Baksmällan

~Nemo♥ född 051229 & Romeo♥ född 070826~
  • KikiBoo
    frida27 skrev 2009-08-02 21:25:11 följande:
    Ni MÅSTE se Baksmällan
    Va e det för film. Do tell
  • timmerbacka
    frida27 skrev 2009-08-02 19:31:51 följande:
    Kul med kalas timmer o skönt att Linus knip gick över.. Mina har aldrig haft det men pratade just med Sandra om det när hon var här vad jobbigt o läskigt det måste vara. Man vet ju inte om det är blindtarmen osv..Önskar verkligen att vi hade mer semester.. men nu är den över Nu ska vi se "Baksmällan" och möla Ben&Jerrys.
    Jag tänkte mest att har han inte gjort nåt innan kvällen så åker vi till Östra. Men innan jag hann säga nåt till Kent så kom ju laddningen.
    Undrar mest va det va som orsakade det hela för i natt så låg Mijo o skrek som tusan...Jag gav honom en flaska välling vid 3 för att han brukar lugna sig då. Det kändes helt avigt att ge det till nån som har magknip,men det brukar av nån anledning alltid lugna honom. Men jag vet ju inte om de hade magknip av samma anledning.

Så sällan de har ont i magen här hemma..tack o lov!
    BooBoo skrev 2009-08-02 20:23:43 följande:
    Hejsanhejsanhej!Syrran min kom igår. Vi firade min mor o Puma då.På kvällen kte vi ut till Jugan en sväng. Sa hej till alla white trash. Det var White Trash igår. Killar som dricker öl o gör en massa grenar. En gång om året vid den här tidpunkten. Idag har vi firat kusin Linnea lite. Hon ville ha ett eget kalas oxo. Klart hon ska ha det Syrran åkte även idag. Hon sitter just nu på flyget till Grekland. FUBB!Och jag är skitkass i magen. Blivit lte väl mkt junkfood nu. Jag pallar inte. Jag vill ha fräsh mat. Så imorrn blir det andra bullar cirkuspumanWeei! Har kidsen varit hemma SÅ länge Oh vad kul för Noel .. Var ett tag sen som Ville cykla nu kom ja på.. Som Sanda skrev så tror jag inte de blir nå problems med Ville o lära sig bika utan stöden. Han är sånt jädra bra balans. Konsterna har gör på sin trehjuling t ex. Sen en gågn cykla han o ställde sig på sadeln. What the.. Vad ska det bli av den mannen igentligen.Jag har vart inne på Alex blogg lite .. Men vet inte så mkt om han. Såg en intervju med han på 4.an för ett tag sen då han prata om sin bok.Men P1 lyssnar jag inte på.. Bara p3 FridaÖnskeleken lät jue som ett suveränt ställe timmerNär börjar du jobba då?
    Jag börjar nästa vecka, den 10:e....med ett läkarbesök på neurologen vid 11...så jag tror jag tar semester den dagen också, känns ju inte speciellt meningsfullt att gå till jobbet - vara där 1 timme - åka till Sahlgrenska 1 timmes resa - vara där 30 min - 1 timmes resa till jobbet - jobba några timmar...
    Är på jobbet vid 14 om jag har tur o jag slutar 16...
    timmerbacka.blogspot.com/ .....Linus 2005 - Mijo 2007
  • tresmåfina
    BooBoo skrev 2009-08-02 21:29:40 följande:
    Va e det för film. Do tell
    det får du se Se den, ni kommer garva ihjäl er

hur var bion cirkus? lika rolig som den verkar?

Japp nu var det dags igen.. O regnet öser ner. Tur man inte har semester nu då da
    Ha en bra dag alla!{#lang_emotions_coffee}
  • KikiBoo
    frida
    Meeh!!! {#lang_emotions_tongue_out} Svensk film?
    Jag ska googla

Solsken här!
  • tresmåfina
    BooBoo skrev 2009-08-03 09:27:13 följande:
    fridaMeeh!!! Svensk film?Jag ska googla Solsken här!
    inte svensk, amerikansk. går på bio nu men fick låna av en kompis
  • timmerbacka

ösregnade när vi vaknade, men det var uppehåll när vi skulle till dagmamman.

Så, nu är jag ledig till tisdag nästa vecka....Gööööött!!

timmerbacka.blogspot.com/ .....Linus 2005 - Mijo 2007
Svar på tråden -Syskonmaffian-