• KikiBoo

-Syskonmaffian-

Då var det dags för tråd  10

Här hänger vi med barn runt 3-4 år och deras småsyskon runt 1-2 år

Välkomna gamla som nya{#lang_emotions_laughing}

Vi som bor här är:

* Jillsan80: Bianca 050920 & Felix 070411 & Benjamin 080507, bor på Åland, Finland * Sanda: Adrian 060206 & Agnes 070413. Bor i Stigen, Dalsland
    * BooBoo: Vilhelm 051014 & Puma 070730. Bor i Sala, Västmanland
    * Underbara Ungar: Axel 050920 & Enya 070824. Bor i Skara, Västra Götaland.
    * Frida27:Nemo 051229 & Romeo 070826. Bor i Partille (Göteborg)
    * BetongMorsa: Felicia (bonusdotter) 000605, Tilda 050930 & Nike 070828. Bor i Hallstavik, Uppland
    * Timmerbacka:Linus 051127 & Mijo 070908. Bor i Göteborg
    * Gurra: Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004 Bor i Enebyberg (Sthlm)
    * Cirkuspuman: Nova 041122, Noel 060204 & Nelly 070823 Bor i Bålsta (utanför Sthlm)
    * Emilia82: Julina (bonusdotter) 991227, Tuwa 060331,

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m41167799.html (9)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m38050658.html (8)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m35070372.html (7)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m32513378.html (6)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m29573442.html (5)

www.familjeliv.se/Forum-11-264/m26681615.html (4)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m23572034-78.h... (3)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m20530392.html (2)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m17613361.html (1)

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Svar på tråden -Syskonmaffian-
  • KikiBoo

Morsning ladies!

Wedding today Maria o Carros. Ska bli så kul
    Vi åker 13, jag och Puma, svägerskan med familj, plus en vän till mig. Full bil. Det får plats sju pers i deras rymdskepp
    16.30 ska Marias syrran Karin, hon som sa upp kontakten med mig o kompisen som åker med. Karin ska iaf guida oss till platsen. Karin o svgerskan har aldrig kommit överns. Det var i april senast som jag o Karin hängde. Så.. det ska bli .. intressant.
    Sen.. Nötterna som gick bakom ryggen på oss.. Ja.. Vi får se hur det blir.
    Kul med bröllop iaf

Dan igår var kanon. Puma fick lagom mkt stuf. Och INGA saker som låter illa. Skönt!
    Fullt hus var det.
    Försökte ladda upp pics igår på bdb men jag har använt upp all Mb. Så det går skiiiitsegt. Får vänta till 1.aug då Mb förnyats

Jag ska föröska göra mig lite vacker nu. Packa iordning picknick. Det vår bli pizzasnurrorna från igår. Perfekt picknickmat ju. Sen lite chokladmuffins och frukt. Och nåt drickbart såklart.
    Enligt klart.se så ska det bli 19° och lite molningt i sthlm.

Morsan
    ...

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • timmerbacka
    BetongMorsa skrev 2009-07-31 08:56:25 följande:
    Morrn brudar....shitty kväll igår....nu vet jag varför jag inte jobbar me tjejer Dert va tydligen beachparty i grissel....ingen frågade eller förutsatte att jag ville me, de skulle bara ha skjuts. Men jag tänkte att fine jag hänger på så kanske man kan bli en i "gänget". Men jag hade sagt att jag ville hem senast 1 eftersom barnen ska upp och jag jobbar....men fick man nå gehör? näää....och flera som jobbar på havsbaden körde nå jävla kramkalas medan en annan stod som ett fjån brevid och kolla på......jag vill köra lastbil igen Aja....det gick bra o jobba igår iaf...nöjda gäster.Jobbar 11-21 ikväll.....imorrn blir det 8.30 till stägning.Sen ska man väl skriva upp sig på mer jobb antar jag...P.S Idag firar jag o Albin år....så när jag kommer hem blir det vin o kex
    Trist med sånt folk..{#lang_emotions_frown} Grattis på er dag {#lang_emotions_cheers}
    timmerbacka.blogspot.com/ .....Linus 2005 - Mijo 2007
  • Zaphy
    frida27 skrev 2009-07-31 08:55:47 följande:
    Så roligt Är det från dig eller deras pappa? Pratar ni spanska? Var på tjejmiddag igår. Jätte trevligt. Bara jag o barnen som är vakna nu.. Har fixat omelett och druckit lite kaffe. Regnet öser ner som vanligt men vi ser fram emot besök av Sandra, Agnes o Adrian i em
    Jag är svensk och min man är ifrån Chile. Så pojkarna har stora bruna ögon :) meeee like! ;)
    Vi pratar inte spanska härhemma. Mer engelska faktiskt. Pratar ni spanska eller?

Mysigt med tjejkväll förresten! :) Det brukar vara uppskattat.
    Jag ser fram emot något sådant snart också!
  • Zaphy

BetongMorsa, ja det är tråkigt och se hur kvinnor kan vara mot varandra! Jag vill inte heller jobba på något ställe där det bara finns kvinnor. Tyvärr.. synd att man ska behöva säga så.. men så är det.

• tresmåfina

Zaphy: Mikael pratar spanska. Dock för sällan med barnen, ska bli bättre på det så de lär sig "gratis". Bortkastat annars tycker jag. Några ord kan de ju men inte mer än så.. Jag förstår litegrann, man snappar ju upp, men pratar inte gärna..Kanske ska ta en spanskakurs faktiskt.. Barnens farfar bor i Usa och pratar både svenska engelska o spanska så honom kan barnen prata med ändå men övriga släkten i Paraguay pratar bara spanska (och indianspråk Guarani) och då är det ju synd om de inte lär sig tala det, sen är det ju himla bra att ha med sig i framtiden med. Ja det var himla roligt med tjejmiddagen. Åt gott och drack vin o sen stod vi i vardagsrummet och dansade 

Ja vi har ju haft besök av Sandra o barnen idag. Jätte roligt! Lekt med bilar, varit ute o plaskat i regnet, lunchat o fikat o skvallrat lite tillsammans .
    Tack för idag Sandra, hoppas ni får en mysig kväll hos kompisarna Och tack för filmen, den satt dom o tittade på innan dom somnade nu.

~Nemo♥ född 051229 & Romeo♥ född 070826~
  • BetongMorsa

Hello....glömde ju skriva att det e FEM år vi firar
    Sitter och dricker ett tyskt vitt vin, riktigt gott faktiskt

Hoppas bröllopet blir/är trevligt Boo!

Jo jag va ju inte jättesugen på o jobba ikväll men det kändes bra där, det va vettigt folk som jobbade ikväll
    Och när det blir så där vill man ju inte va ett plåster och tigga efter acceptans heller liksom "får jag följa me snäääälla"....nä drygt
    Men jag fick gå redan vid 20.00 eftersom jag jobbar 8.30-stägning imorrn.
    På söndag sticker vi ut till stugan en sväng...rätt skönt

Önskar vi me hade fler språk i familjen...man kanske ska lära tjejerna rövarspråket höhö

• cirkuspuman

God morgon girls!

Boo: Hoppas att bröllopet var roligt

BM: Trist stämning på jobbet.. jag har själv aldrig råkat ut för det (kanske iofs för att jag jobbar med killar) men jag har vänner som upplevt det och jag förstår att det är hemskt! Hoppas att det kommer in nytt folk som är trevliga istället

Frida: Kul m tjejmiddag och dans

Sandra: Hur har du haft det i fredags?

Jag är precis på väg till jobbet men hade 5 min över så jag loggade in här innan jag ska åka
    Hoppas att ni alla får en bra dag{#lang_emotions_sunny}

cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • BetongMorsa

5min över här me, kikar in och önskar alla en fortsatt trevlig lördag....trots vädret. Det regnar här aja....då sitter inte folk ute idag iaf hehe

• tresmåfina

Här är det sol och uppehåll Snart kommer Madde hit o ska hjälpa Mikael att tapetsera vårt sovrum (blev "Garden "från Borås tapeter om ngn är intresserad ). Då går jag o Tobias ut med barnen och hittar på nåt skoj Ha en bra dag alla!

• tresmåfina

12959 heter den visst med fanns en hel del såg jag..

Svar på tråden -Syskonmaffian-