frida27 skrev 2009-08-01 08:25:30 följande:
Här är det sol och uppehåll Snart kommer Madde hit o ska hjälpa Mikael att tapetsera vårt sovrum (blev "Garden "från Borås tapeter om ngn är intresserad ). Då går jag o Tobias ut med barnen och hittar på nåt skoj Ha en bra dag alla!
Snygg tapet

BooBoo skrev 2009-08-01 10:25:28 följande:
Morsning! Bröllopet var kort o fint. Jag fick MASSA fina bilder Efter kyssen så kom det en REJÄL regnskur. Så alla sprang under tak o väntade på att det skulle sluta. Vilket det gjorde efter kankse 10 min. Sen blev det strålande sol. Picknick i solsken. Vi sprang tydligen in på ett dagis när vi sökte skydd. Så vi satt o picknickade där. Och ungarna busade. Perfekt ju. Inhägnat o allt. Nötterna sa inte hej eller nåt. Bara stod där.. Tittade lite. Dom var inte med på picknicken. Dom satt kvar under taket. Dom är sånna tråkmånsar. Sen åkte dom hem. Men jag hade trevligt
iaf. Och Puma. Jag o min vän tog modet o gick fram till Karin. Jag o kompisen (Knabbo) plus svägerskan ska ge bort ett bröllopsalbum till brudparet. Därför som jag knäppt en massa bilder. Sen så gick vi runt med ett block till alla gästerna där dom fick skriva personliga hälsningar till brudparet. Sen knäppte jag bild på var och en. Och klart Marias syrra ska vara med. O det gick bra. Inga otrevligheter. Var nästan som förr fast ändå inte.. Vi var hemma runt 21 igår.. Idag kommer syrran. Vi ska hem till päronen. Min mor fyllde den 28.e . Hon kundeinte vara med o fira Puma. Hon jobbade. Så vi har dubbelkalas idag Sen är det white trash i jugansbo. Få se omman åker o säger hej till trashen Det var nyss en regnskur här. Ser ut att klarna upp nu... morsan Hade ni trevligt på 5-årsdan? bakade ni bebis? frida Snygg tapet! Undra först oxo vilken det var men sen såg jag den valda tapeten uppe i högra hörnet.
Det låter som en toppen dag

det är ju så härligt med bröllop!
Sanda skrev 2009-08-01 18:44:22 följande:
hej tjejor!! Jag är helt seg. jobbar natt nu, och har hållt igång konstans sen onsdags, imorgon ska jag VILA!! PÅ måndag börjar busarna på dagis igen, back to buisness. TAck Frida för igår!! SUpermysigt!! Adrian sa till Krister att han lekt med Nemo och att det var JÄTTEroligt Gör vi om snart! Hemma hos min kompis var det segt att få ungarna att somna, typ 2 timmar men halv tio sov det, så då satt jag o Anna och pratade bröllop in på natten och såg en film: Shopaholic! HAr läst boken och filmen var lika bra!! Idag så skulle vi hälsat på en kompis till men hon hade inte hunnit hem från semestern så vi gick till Plikta och lekte någon timme eller två kanske och sen åkte vi hem till mina föräldrar, barnen fick åka traktor med morfar och blev så lyckliga Ni får kolla när de nya walander filmerna kommer nu, den nya tjejpolisen som ska va med är min gamla klasskamrat Nina Zanjani, hon spelade även i se upp för dårarna. Nu ska jag snart kolla på sing a long med Maj-Liz
Låter som ett par hektiska men roliga dagar

börjar du plugga på måndag oxå el är det bara barnen som börjar dagis?
Våra barn har varit hemma sedan slutet på maj så jag har jätte ångest över att behöva lämna iväg dem till dagmamma om tre veckor

jag vet ju att man vänjer sig och att de kommer att få det bra men ändå

nu vill jag ju bara ha dem hemma!
Noel lärde sig cykla utan stödhjul i fredags så han är super lycklig här hemma och vill bara vara ute och cykla hela dagarna
Nova fick en ny (större) cykel förra helgen och Noel ville såklart oxå ha en så vi sade till honom att han får en ny när han oxå kan cykla utan stödhjul och vips så skulle han inte alls ha stödhjul på sin cykel lägre...det tog några dagar men det gick faktiskt lättare än jag trodde...nu kan hela familjen ta sig ut på cykelturer snart
Lyssnar ni på programmet Sommar i P1?
Igår var Alex Shulman sommarpratare och han var helt fantastisk tyckte jag.....jag har inte gillat honom så mycket innan men igår hann vi prata en hel del innan sändning och när jag sedan hörde programmet så berörde han nåt inom mig som gjorde att jag faktiskt ser honom i nytt ljus.
Lyssna på webben om ni missat det vetja
Nej nu är det jobb från 06-19 och sedan ska jag på bio med min syster ikväll och vi ska se Sommar med Göran

hoppas att den är bra!
Ha en bra dag tjejer!