• KikiBoo

-Syskonmaffian-

Då var det dags för tråd  10

Här hänger vi med barn runt 3-4 år och deras småsyskon runt 1-2 år

Välkomna gamla som nya{#lang_emotions_laughing}

Vi som bor här är:

* Jillsan80: Bianca 050920 & Felix 070411 & Benjamin 080507, bor på Åland, Finland * Sanda: Adrian 060206 & Agnes 070413. Bor i Stigen, Dalsland
    * BooBoo: Vilhelm 051014 & Puma 070730. Bor i Sala, Västmanland
    * Underbara Ungar: Axel 050920 & Enya 070824. Bor i Skara, Västra Götaland.
    * Frida27:Nemo 051229 & Romeo 070826. Bor i Partille (Göteborg)
    * BetongMorsa: Felicia (bonusdotter) 000605, Tilda 050930 & Nike 070828. Bor i Hallstavik, Uppland
    * Timmerbacka:Linus 051127 & Mijo 070908. Bor i Göteborg
    * Gurra: Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004 Bor i Enebyberg (Sthlm)
    * Cirkuspuman: Nova 041122, Noel 060204 & Nelly 070823 Bor i Bålsta (utanför Sthlm)
    * Emilia82: Julina (bonusdotter) 991227, Tuwa 060331,

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m41167799.html (9)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m38050658.html (8)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m35070372.html (7)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m32513378.html (6)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m29573442.html (5)

www.familjeliv.se/Forum-11-264/m26681615.html (4)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m23572034-78.h... (3)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m20530392.html (2)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m17613361.html (1)

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Svar på tråden -Syskonmaffian-
  • KikiBoo

F blir H här. På båda kidsen.
    Puma tar efter Ville.. Men hon är mkt duktigare på att snappa upp ord än vad Ville var. Men nog pratar hon som Ville allt.

Ville tjatar som fan efter Myran. Runt tre veckor kvar. Sen får han äntligen gå till dagis. Kul atthan trivs
    Puma blir jag hemma med året ut. Ska kolla om jag kan förlänga mitt vårdnadsbidrag.
    Puma fick jue dagisplats. Men inte på Villes dagis. Utan en 20 min från Villes dagis. Det dagiset Puma fick plats på vill jag ha båda kidsen på sen. Dagis, lågstadiet och mellanstadiet där.
    Så ska jag iaf söka om på nytt. Man ska vara fyra månader i tid. Jag var tre. Glömde bort!

morsan
    Åh jävlar vilket pass

• BetongMorsa

Eftersom vi ändå skryter om barnen hihi...Tilda skrev ett ord medvetet häromdan. Finns ett nytt program på Playhouse som heter Oso (stavning?) hursom helst så frågade hon Albin hur man skrev S, efter en stund kom hon och visa ett papper där hon skrivit Oso och sa: Här står det Oso

• tresmåfina

Så duktig hon är Tilda!! Jag började skriva dagbok när jag var 4 år, har den sparad och skrev riktiga meningar även om stavningen var sådär. Helt otroligt när jag tänker på det, Nemo blir ju 4 nu i dec men han har inte skrivit sin första bokstav än och jag tror det dröjer . Han har precis lärt sig måla "riktiga"gubbar med ansikte ögon näsa mun. Han målade av hela familjen förut hihi så fint så
    Fast jag lärde mig ju otroligt mycket av min storasyster som det ju bara skiljer 1 år emellan. O det märks ju att Romeo lär sig av Nemo. Han pratar väldigt bra om man jämför med Nemo i samma ålder tex..  Det är himla bra med syskon
    Nu har vi varit ute vid lekplatsen o nu ska det lagas middag! {#lang_emotions_tongue_out}

~Nemo♥ född 051229 & Romeo♥ född 070826~
  • BetongMorsa

Fick vagnen såld nyss
    2900 så ett helt okej pris....snart har jag en bugga höhö

• Sanda

Hello girlos!!

Stekte strömming men de var fulla av ben så vi fick snabbvärma köttbullar istället men men så blir det!

Jobbat idag och sen rivit en del tapet, nu har vi inte så mycket kvar innan vi kan börja göra det roliga och göra det fint igen

På fredag tar jag med min barnen til götet och låter Krister jobba järnet här hemma. Ska träffa Anna och lilla Noah och Frida och pojkarna och sen ska vi sova över hos Anna och vi ska prata om hennes bröllopsplaner hela kvällen Hon ska gifta sig den 3 oktober! Min allra bästa vän!

Idag var kristers föräldrar här när jag jobbade och passade barnen medan krister satte upp en gipsskiva och imorgon kommer Krister syster, Peter och lille Hugo och de ska sova över, onsdag jobbar jag natt och på torsdag kväll ska jag med en kompis och kolla på cookie´n´bean på slussen pensionat, fredag götet då och lördag jobbar jag natt igen hehe, vem sa nåt om att man vilar på sin semester?

Agnes säger S istället för F. Adrian säger fel på många bokstäver Gilla: Hilla. Välling: Hälling Raket:Jaket osv

• Sanda

Grattis Bm Sålde babytravel syskonvagenn för 3000kr förra månaden, skönt att bli av med lite känner jag!

• KikiBoo

Ja syskon är tamefan bra
    Gubbar har Ville oxo lärt sig rita. Och hus. På dagis så ritar dom varje månad en gubbe. Se utvecklingen eller nåt. "Månadens gubbe"  Märkte STOR skillnad efter andra gången som Ville ritade en gubbe.

Här har vi vart i Jugan hela familjen plus Vikkes bror med familj. Dom ska bo där ute.
    Vi har flygit lite drake o ätit glass.
    O jag o min jävla engelska{#lang_emotions_yell} Joels fru Linda snackar eng när hon är här. Innan man kommer in i det så låtar man ju som ett fån. Bah bah bah bah.. haha!! Men jag gör mig förstod iaf

• tresmåfina

grattis BM. Japp vi ser fram emot fredag Sandra , var hela 7 månader sen sist !?!

~Nemo♥ född 051229 & Romeo♥ född 070826~
  • Sanda

frida; shit helt sanslöst! Dålig stil av oss tycker jag! Nemo och Adrian som är tandkompisar och allt nu då med tanke på hans utslagna tand och Adrians svarta tand

Svar på tråden -Syskonmaffian-