Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo

Odd Molly tråd för oss inbitna

Kajsan skrev 2009-06-27 23:48:13 följande:
    Nej, och det är ju det som jag skrivit är problemet, jag får inte ett ok att skicka tillbaks, alltså vågar jag det inte. För om jag skickar orekommenderat så kan hon ju enkelt säga att hon inte fick det. Men nu är Kreditor inblandade som står för fakturan, de har fryst den och kontaktat henne och bett henne lösa detta.
    Så trist med en sån konflikt! Är  ju inte så det gynnar butiken i längden att göra så mot sina kunder. Idag med allt bloggande och forum får ju en butik snabbt dåligt rykte om de inte sköter sig, behandlar nån illa mm.
    Kommer tänka mig för innan jag handlar av dem, ingen butik jag kommer välja att leta i första hand efter det jag vill ha.
    Ser fram emot uppföljningen, hur de hanterar det nu...
    Btw, hämtade ut ett sött paket igår från Missgreta.se, kläderna inlindade i lila silkepapper med presentkartong. Blir så glad när man får så fint packade paket {#lang_emotions_sunny}
  • oOrosamarängerOo

Ang allt fake på tradera som det skrivits om, inte läst allt så nog missat endel.

Nån som har koll på denna säljare om den är seriös med äkta molly? Har nyss handlat en tunika där till halva nypriset, så blir ju lite......
  • oOrosamarängerOo

Har aldrig råkat ut för OM fake, så vore verkligen trist om det är så :( men nu blir jag ju misstänksam. Återkommer när jag fått den.

• oOrosamarängerOo
    Audrey Will skrev 2009-07-01 21:22:54 följande:
    Hmmm länken oxå då  5thAvenue             www.tradera.com/MyTradera/Feedback/Vie wFeedba... OK ser nu att det inte var pressbild, men ändå. Vet inte vilken tunika du köpt, men vissa är det ju större kopiavarning på än andra.. Hoppas den är äkta!
    Sån här är det,  fast gav mycket lägre än i denna auktionen.
  • oOrosamarängerOo
    Audrey Will skrev 2009-07-01 21:44:30 följande:
    Ahhh,  missar länkar verkar det som så trött i värmen www.tradera.com/Alskade-Odd-Molly-Sot- Tunika-... Jag vet, men blir seg i värmen OK, tyvärr är det ju en av dom tunikor som det finns mycket kopior av.. men det behöver ju inte vara så. Vänta och se tills den kommer, jag håller tummarna för dig. Men mindre än 620 kr?? Det var verkligen lågt pris! Onekligen misstänksamt.. Ang. Tradera - insåg alldeles nyss jag glömt betala fakturan som förföll igår!! Har betalat nu, hoppas dom inte spärrar mig..
    Nej, minder en den jag skulle länkat till först som hade gått för uppåt 1000:-, men glömde ju copa länken så tog o la in den riktiga jag vann för 620: alltså
  • oOrosamarängerOo

Ang tunikan från tradera  "5thAvenue"  jag skrev om igår så är det FEJK!!!. Skrivit till säljaren att jag inte kommer fullfölja affären och därmed inte betal mm mm.

Förstorade upp och kollade i  detalj jämfört med orginalet och enhel del man ser att det inte är orgonal då.
  • oOrosamarängerOo

Trist att folk har så dålig koll på äkta vara o inte, massa possitiva omdömmen av folk som tror de köpt äkta förmodligen{#lang_emotions_undecided}

• oOrosamarängerOo
    pumbalumba skrev 2009-07-02 14:16:47 följande:
    På tal om bilder på Tradera. Ett tips är att lägga in ett vattenpass på bilden så är det inte så käckt att sno det. På Tradera, gärna med ens alias. Görs lätt i Photoshop. Ett annat tips är att lägga in en lapp med alias namnet vid fotografering.
    Ja, det är smart...dock har såna bilder blivit snodda ändå. Hur nonchalant är det lixom{#lang_emotions_yell}
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna