Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo

Odd Molly tråd för oss inbitna

• oOrosamarängerOo
    Kajsan: Visst va de du som va ute efter en berry dress i stl 4? Ramlade nyss över en sida där det finns en 4 kvar på rea, så hojta om du vill ha länken.
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2009-07-19 10:20:08 följande:
    Ang kopior, hur 17 vet man det? Kan man SE det på plaggen? Stargirl- såg du min fråga om halsbandet förut? *sorry om jag tjatat men vi "går om varann"*
    Sattt mittemot en tjej på tunnelbanan som hade en lovely knit kopia och det syntes tydligt tyckte jag, va annorlunda i tyget och mönstret "ojämnare" vet inte riktigt hur jag ska förklara, men det syntes iallafall och satt illa på. Jag hade min på mig så tyckte det va pinsamt så bytte plats
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-07-19 15:02:09 följande:
    Lite OT men har detta hänt er? Förut var jag het gale i barnens kläder. Molo, Katvig, FITN, Ralph Lauren, Nova star, POP osv..... Jag shoppade knappt till mig själv utan bara till barnen. Nu har OM tagit över mitt intresse och jag bryr mig inte om kollektionerna för barnens kläder alls. Köper iofs fortfarande mängder med kläder till barnen men intresset för det har svalnat. Jag har ingen koll på vilka kläder POP har i höstens kollektion eller hur tryckern ser ut hos Molo....jag bara kliver in och shoppar.
    Samma här! Har nästan totalt tappat intresset för att shoppa barnkläder o hålla koll på kollektionerna utan nu är det åt mig det handlas. Mina två älsta är inte så roligt att handla dyra kläder åt längre heller för vet inte hur mycket de förstört senaste tiden, leker sönder kläderna och vet inte hur de lyckas få hål i nästan vartenda ett plagg.
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2009-07-19 17:06:25 följande:
    Tack! Den har jag span på redan Synd att jag är bortrest när auktionen går ut Så typiskt! Holy smoke! Skitfina! Och aningens dyra. Blir det inte ett bylsigt intryck med utsvängt nertill om man har en bylsig tunika? Vill inte se större ut än vad jag är. Fast åh, vad fina de är! *suktar och lägger till på önskelistan*
    Nä, jag tycker att om man har lite bredare lår så blir det bara fint med lite lätt utvängda jeans istället för stuprörs, och de R&R sitter som smäck på de flesta tycker jag.
  • oOrosamarängerOo

Jag lyckades dra sönder ett OM baslinne.  Pga min in jäkla migrän så har jag fått  en blodtrycksmanchetter påsatt idag med slangar och grejs som jag ska ha ett dygn och skulle byta kläder nu när jag kom hem o trasslar in den o drar sönder linnet

• oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-07-20 11:45:00 följande:
    så tråkigt. Jag kan rekomendera att gå till en kinesolog med din migrän. Nydligen har en bekant blivit av med sin svåra migrän med EN behandling. www.aronskroppsbalans.se/ Funkar säkert inte på alla....men tål ju testas.
    Låter intressant, ska kolla! Har dock testat det mesta som akupunktur, akupressur, alla klassiska migrän mediciner och massa andra osv, det enda som förbättrar och minskar  ner det lite är botox men det får jag inte fylla på nu då jag ammar.
    Duntoffla skrev 2009-07-20 11:30:11 följande:
    Trist både med migrän och linne
    Puffig Pingla skrev 2009-07-20 11:36:03 följande:
    Åååååh, trist. Både ang linnet och migränen. *klappar om*
    Tacktack! 
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2009-07-22 10:47:25 följande:
    God förmiddag! Vilket trist väder idag! Vi ska försöka komma iväg och plocka lite svamp samt tvätta bilen På fredag åker vi söderut i drygt en vecka. Najs! La in mitt senaste fynd i BT!
    Va fint de satt, vart fyndade nu?
    Är så dålig på att fynda, kommer alltid på att jag vill ha ett speciellt plagg när det är slutsålt, så får betala dyrt på tradera istället haha. Hade hoppats på lite OM från tradera och juniform i lådan idag, men damp bara ner ett par ns byxor till sonen.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna