Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo

Odd Molly tråd för oss inbitna

freemind skrev 2009-07-08 13:14:50 följande:
    BRA!! Om det nu är så att man har butik och tänker tjäna en hacka på att sälja dem på tradera istället så är man ju "dum i huvudet" om man lägger ut dem innan kollektionen har släppts.
    Hmmm, ja verkligen korkat!
  • oOrosamarängerOo

Nu har jag fyndat mer mollysar på rea Cotton voile embroidered. Kyoto cotton cardigan, Temptation tank litel blue och en Yarnbard cardigan chalk, . kayoten kostade bara 849:-, så va ett kap tycker jag

• oOrosamarängerOo
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 11:43:09 följande:
    Det spöööööööööööööööööööööööööööööööregnar i Sthlm. SMHI varnar för översvämningar. NJUT!! Köp aloe vera och ha på ryggen. Suveränt! El som när jag brände nederdelen av skinkorna (ja, jag hade bikinibyxor på mig) för två år sedan och det enda jag hade att tillgå som var någorlunda läkande var "estee lauder advanced night repair concentrate". 900-kronors koncentrat på skinkorna, det ni. Den leker man inte bort. Det blev en himla dyr semester. Sorry för OT i tråden!
    Den är så bra!!! Beroende av estee lauders advanced night repair concentrat och även ögoncremen i samma serie, använder det som kur när jag har flygit mycket för får så torr hy då.
  • oOrosamarängerOo
    villemina skrev 2009-07-09 09:45:14 följande:
    Gomorron! Har lite problem... Hur i hundan ska man knyta palette wraparound??? Jag önskar ett hål i sidan att dra in ena bandet i för att den ska sitta snyggt, men det finns ju inte??? Är det fel på min, eller??? Så här ser den ut på produktbild: Hur knyter ni era, om någon har en sådan här? *förvirrad*
    Man knyter wrapsen runt ryggen så att inte banden viks, och sitter en ögla i ryggen att trä bandet igenom. 
  • oOrosamarängerOo
    efva skrev 2009-07-08 16:18:16 följande:
    Vilken färg köpte du Kyoton i?
     I chalk.
  • oOrosamarängerOo

Ang byxlängdpratet....jag är 173cm (har dock långa ben) och tycker inte de ser kloka på. Äger inga men prövat och ser ut som ett par förkorta byxor. Gillar annars modellen att och att de är utsvängda men borde göras längre.

• oOrosamarängerOo

vart tar mina inlägg vägen??

• oOrosamarängerOo

Jaha nu funkade det, märkligt...jag som gjort alla luckorna om ni undrar varför det finns överhoppade inläggsnummer.

Köpte en Taradiddle Dree butterfly powde från folkart, det enda nya som föll mig i smaken
    resten jag är ute efter kommer nog inte förrens med senare sändningar.
    Blev en siden spoiler oxå från rean där + att de va 25% extra på allt med kod.
  • oOrosamarängerOo

Har beställt en taradiddle dress Royal, prupurlila med rosor.

Ni andra som köpt taradiddle dress av något slag, ni har inte missat att gå upp 1 strl 
    då det rekommenderas för att de är så små, alla modellerna.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna