Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Hej

Kikar in i er tråd. Har inte ett enda OM-plagg men är bra sugen på några. Finns det någonstans där de har lite bättre rea typ 50%? PLaggen är ju så himla dyra annars   Är sugen på en lång cardigan bland annat.

• Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-13 14:24:44 följande:
    Det beror lite på var du bor. I Sthlm så har Mathilde i PK-huset det största utbudet på 50%. En long cardigan är nog ganska svår att hitta på rea eftersom den var i höst/vinterkollektionen förra året. Kanske att den finns på någon outlet. Om det nu är "long cardigan" och inte en "lång kofta" du söker? Är det en lång kofta (för att inte blanda ihop det med den andra) så finns Grandmas coat på rea på flera ställen. NK har den i lila tex.
    Tack för svar! Bor utanför Sthlm och det är precis Grandmas coat jag är ute efter Om jag inte orkar pallra mig in till stan, vet du då om den finns på rea på nätet någonstans?
  • Duntoffla

Ni som är proffs...jag letar (utöver Grandmas coat) efter en vit tunika med blått mönster nertill, puffärmar har jag för mig, samt en ros på ena ärmen och blått vid halsen också. Har ni någon aning om vilken tunika/blus jag menar och var jag i så fall kan hitta en?

• Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-13 23:00:03 följande:
    Tror det. Den sprang liksom bara förbi mig när den kom. Skulle jättegärna vilja ha en. Bubble tunic
    Ah, DEN var det! Åh, vad fin! Vet du var man kan hitta den?
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-13 23:05:09 följande:
    Nope, men den brukar finnas på Tradera ganska ofta.
    OK. Ja, jag såg en igår men missade den ju tyvärr
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-07-13 23:22:50 följande:
    Såg en i storlek 2 på blocket häromdan. (9 juli)
    Aha, tack! Vet du vad nypris är? Jag bör väl ha en 2:a om jag i vanliga fall har 40 i andra överdelar.

Ang Grandmas coat så testade jag en 2:a på OM i Sthlm och den satt bra över axlarna. Töjer de sig så pass mycket att man ska gå ner en storlek? Inte bör jag väl ha en 1:a?
  • Duntoffla
    freemind skrev 2009-07-13 23:47:05 följande:
    Ja, jag har beställt därifrån och de är bra! Ja... en 1:a fungerar på dig. Den är jättestor i modellen.
    Ok. Försöker hitta vad frakten är och trots en 5:a i tyska hittar jag inte
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-13 23:54:34 följande:
    International: We deliver throughout European Union. All shipments will be carried out through DHL. Shipping costs 18,50 €.
    freemind skrev 2009-07-13 23:54:13 följande:
    18 euro står det att frakten ska vara, fast när jag beställde senast tog de ingen frakt :)
    TACK!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna