Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Om man som jag har obefintlig byst men är rätt bred över ryggen, vilken storlek bör man då ta i linnen? Ex dem som har lite "kupor" för bysten och spets nertill. A-format

• Duntoffla
    Kan inte bli bättre än såhär skrev 2009-07-16 14:28:52 följande:
    Hej hej, är nybliven Odd Molly ägare från och med igår, blev en taradiddle dress beige. JAg har aldrig tyckt mig passa i deras kläder innan till mitt stora förtret men igår funkade det.
    KUL! Själv har jag inte ett enda men väntar hem mitt första plagg i dagarna. Hoppas att det blir som för dig. Eller egentligen inte för då kommer jag ruinera mig
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-16 17:14:49 följande:
    Ett tips till er som precis ramlat in i träsket och letar efter olika plagg. Vet ni om att Bambis Blogg har "The Molly Mall" där man kan köpa/sälja/byta sina Mollysar?
    Tack! Där ska jag hålla koll
  • Duntoffla
    Puffar lite för min fråga tidigare. Någon som har något råd?

Duntoffla skrev 2009-07-16 14:23:42 följande:
    Om man som jag har obefintlig byst men är rätt bred över ryggen, vilken storlek bör man då ta i linnen? Ex dem som har lite "kupor" för bysten och spets nertill. A-format
  • Duntoffla
    Ullis 10 skrev 2009-07-17 08:38:04 följande:
    Har inte det linnet, men 2:a? Fast de ger ju inte efter i tyget förstås... Svårt.
    Jag får helt enkelt chansa. Alt inte köpa såna linnen. Är rädd att det blir för stort framtill då jag inte "fyller" ut det
  • Duntoffla
    Ullis 10 skrev 2009-07-17 09:27:33 följande:
    Mmm... de är lite urringade, men vackra!! Köpte OM till 30% igår - idag har butiken 50 undras om det gäller på OM? Kan dessutom ej åka in...
    Ja, men det känns lite knas att ha linne under linnet. Åh, vilken butik då? Inga Lovely knit?
  • Duntoffla
    Ullis 10 skrev 2009-07-17 09:31:17 följande:
    V-ö butik , vet ej säkert om de har... Ja, linne under linnet kanske:) Jag är lite sugen på nåt sånt att ha under min livealot för att "förlänga den lite".
    V-Ö? nu känner jag mig som ett ufo, var menar du?

Ja, det är snyggt att förlänga lite med de där linnena så att den fina kanten sticker ut.

Livealot, vilken är det? Är helt rookie på vad allt heter. ÄN...
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna