Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Stargirl skrev 2009-07-20 12:00:50 följande:
    Fin blus du köpt!
     Tack! Den i BT? Jag är himla nöjd med den Och glad att någon tipsade om att gå ner i storlek.
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-07-20 15:40:12 följande:
    Ska hem och testa med uppvik. Annars får jag nog ta och införskaffa en 1:a Man lär sig något nytt hela tiden.
    Får jag komma in på din sida?
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-20 17:19:59 följande:
    En liten fundering ang Tradera. Har tyckt att det verkar vara stiltje på Tradera nu under sommarperioden men vissa plagg verkar bara galoppera iväg. Såg en good t-shirt som är uppe långt över vad den kostar i butik. Just nu ligger den på 520 spänn och Åhléns säljer samma för 399kr utan rea. Fattar noll. Är det för att folk har svårt att komma till eller? Men samma t-shirt säljs ju i flera webbshoppar för 399kr. Märkligt. (inte min auktion såklart)
    Jag har sett samma fenomen fast med danska barnkläder. En del betalar mer än butikspris trots att det är  kollektion som finns i butik just då. Antingen beror det på att man bor avigt till eller så har folk ingen koll på vad saker och ting kostar
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-20 17:39:50 följande:
    Tror på det senare. Nåväl, their loss. Och vem har inte gått på en och annan traderanit i sina dagar.
    Ja, jag har inte stenkoll på vad alla OM-plagg kostar men försöker ta reda på det innan jag budar om möjligt
  • Duntoffla
    Siabellon skrev 2009-07-20 20:23:13 följande:
    Hej alla! Jag är så sur så jag vet inte vad jag heter! Har försökt lägga in några kort på min blogg på mina senaste köp men det GÅR inte! Telia har fått helfnatt! Har försökt med min andra blogg också där jag tänkte lägga ut kort fr resan men det är lika tji där. Jag som vill visa hur mina kläder sitter. Är lite tveksam på Full Emb:en, om den ska få gå tillbaka och jag tar en Indy istället. Samtidigt är FullEmb mer en slappismodell medan Indyn är mer dressad. PRecis som Taradiddlen. ÅH, jag blir galen och jag ville ha smakråd av er. Ni får mer än gärna kika in hos mig med jämna mellanrum ifall det lyckas. Maken ska försöka med sin dongle eller dingle eller vad 17 det kan heta. Hoppas ni förstår, inte några kroppsdelar alltså utan en sån där internetdingelidong....... Frustrerande hur som helst. Adressen: www.mollyholic.se
    Haha...hoppas makens dingelidong gör susen
  • Duntoffla
    Siabellon skrev 2009-07-20 20:57:22 följande:
    Maken har trollat! bilder finnes. inte lika roliga som hans dingelidong dock..... mollyholic.se är det hursomhelst.......
    Har kommenterat i bloggen. Den är superfin men jag tror att en Indy skulle bli ännu snyggare på dig. Då döljs inte dina fina kurvor
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna