Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Kajsan skrev 2009-07-19 20:49:40 följande:
    För att jag ville göra en retur som hon nekade ( hon struntade helt enkelt att svara på både mina och Kreditors mejl i två veckor ). Sen när Kreditor ringde henne och sa åt henne att hon MÅSTE låta mig göra returen, det är enligt lag, så svarade hon på mina mejl. Då skrev hon blandannat  typ " Jag har kollat upp vart du jobbar och där är det minsann inte så lätt att göra returer heller, så varför skulle jag låta dig göra det? " Sen hade hon saxat från mitt jobbs hemsida och skrivit av vad de skriver om returrätt etc. Helt sjukt. Jag har nu skickat tillbaks plagget rekommenderat, men inte fått något mejl om att hon mottagit varan. Lång historia kort.
    Men herregud! Man upphör aldrig att förvånas. Hur oproffsigt som helst! Hur fasen får man ens tanken att börja kolla upp någons jobb?! Nej, såna ställen vill man ju inte handla på.
    Mabimao skrev 2009-07-19 20:41:17 följande:
    Tackar!!!!!!!! Betald och förhoppningsvis på väg i morgon. Brukar missa Juniform när jag letar....... Var det jag som hade köp stopp? Hm...minns inte. Jag vill i alla fall inget speciellt handla av höst kläderna (vad jag känner nu) förutom en förbeställd light cotton embroidered powder. Så jag kände jag kunde köpa denna. Skall på litet bröllop om två veckor. Liten cermoni (ej kyrka) och middag, närmsta släkten....kan man ha missing då? Eller är den för enkel?
    Köpstopp är väl till för att brytas?
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-07-19 20:59:35 följande:
    Dum fråga....men HUR får ni in glada och sura gubbar????? Jag kan bara välja en som hamnar överst när jag gör inlägg.....(feel free to laugh at me......)
    Du gör så här : - ) för en glad gubbe (fast utan mellanslag) : - p för en sån här
  • Duntoffla
    Mamma2001 skrev 2009-07-19 21:00:38 följande:
    Näe Dr Denim ligger runt 5-700:- Så inte dyrt alls för jeans... Ja det fanns lite rea i Vaxholm på ett ställ, inte bara Odd Molly... Och dom Molly som fanns på rea var 3 olika plagg tror jag...
    Ok. Minns du någon av dem?
  • Duntoffla
    Mamma2001 skrev 2009-07-19 21:21:04 följande:
    Ja... 2 av dem i alla fall -Hit and run dress (dock bara den med rosa kvar) -Livelot blouse, små storlekar tror jag det bara var - den tredje minns jag inte..Ingen "kändare" blus tror jag...
    Tack! Inget för mig tror jag men då behöver jag inte undra.
  • Duntoffla

Hur kommer det sig att jag alltid fastnar på FL när jag borde sova?
    Det känns som om min önskelista på OM-plagg blir längre och längre.

Måste väl snart ta extrajob för att finansiera detta nya "missbruk"

• Duntoffla
    Bina skrev 2009-07-20 09:03:15 följande:
    Det är Lovely knit du vill ha? Annars säljer Mathilde (Hamngatan & Biblioteksgatan i Stockholm) Lovelier knit blå till 50% rabatt.. de hade massor och de är så söta att de skickar om man ber om det.
    Hade de även mindre storlekar? Måste nog ringa dit i så fall
    Stargirl skrev 2009-07-20 10:16:30 följande:
    Ang lovely knit. Bubbel i Åkersberga har rosa, turkos oh gröna i olika storlekar. Men de hade inte pris sänkt dem alls förra veckan. Det finns ingen webshop så man får ringa dem.
    Aha, då kanske man får åka dit om jag inte hittar ngn. När jag var i OM-butiken för ett par veckor sen hade de den rosa. Ska höra med dem också.
  • Duntoffla
    Stargirl skrev 2009-07-20 10:42:59 följande:
    Du kan ju ringa och be dem skicka?
    Vet du om de har gjort det förut? En del butiker är inte så sugna på det. Heter den bara BUBBEL? Ska googla numret.
  • Duntoffla
    Stargirl skrev 2009-07-20 11:10:32 följande:
    Ja i Åkersberga centrum. Vet inte om de är sugna på att skicka.....men jag kan göra det åt dig om de har storleken inne.
    Åh det vore ju superschysst. Jag ska höra med OM-butiken också (om vi ev ska till stan i veckan) Återkommer till dig om det blir aktuellt.
    SooJuicy skrev 2009-07-20 11:16:00 följande:
    Jag lyckades dra sönder ett OM baslinne.  Pga min in jäkla migrän så har jag fått  en blodtrycksmanchetter påsatt idag med slangar och grejs som jag ska ha ett dygn och skulle byta kläder nu när jag kom hem o trasslar in den o drar sönder linnet
    Trist både med migrän och linne
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna