Odd Molly tråd för oss inbitna
Kajsan skrev 2009-07-19 20:49:40 följande:
För att jag ville göra en retur som hon nekade ( hon struntade helt enkelt att svara på både mina och Kreditors mejl i två veckor ). Sen när Kreditor ringde henne och sa åt henne att hon MÅSTE låta mig göra returen, det är enligt lag, så svarade hon på mina mejl. Då skrev hon blandannat typ " Jag har kollat upp vart du jobbar och där är det minsann inte så lätt att göra returer heller, så varför skulle jag låta dig göra det? " Sen hade hon saxat från mitt jobbs hemsida och skrivit av vad de skriver om returrätt etc. Helt sjukt. Jag har nu skickat tillbaks plagget rekommenderat, men inte fått något mejl om att hon mottagit varan. Lång historia kort.
Mabimao skrev 2009-07-19 20:41:17 följande:
Tackar!!!!!!!! Betald och förhoppningsvis på väg i morgon. Brukar missa Juniform när jag letar....... Var det jag som hade köp stopp? Hm...minns inte. Jag vill i alla fall inget speciellt handla av höst kläderna (vad jag känner nu) förutom en förbeställd light cotton embroidered powder. Så jag kände jag kunde köpa denna. Skall på litet bröllop om två veckor. Liten cermoni (ej kyrka) och middag, närmsta släkten....kan man ha missing då? Eller är den för enkel?