Puffig Pingla skrev 2009-07-22 10:59:27 följande:
Plocka svamt. Trevligt. Vi har förvånansvärt nog fortfarande ok väder men eftersom jag går på semester i eftermiddag kommer det börja spöregna då. Kör solgul OM idag. Bild i blogg
Härligt somrigt!

jompa skrev 2009-07-22 10:59:52 följande:
Superfina kläder, sitter som gjutet på dig Kikar in lite i er tråd, har läst här ett tag nu och kollat på kläderna länge. Väntar nu hem mitt första OM plagg, är osäker på om plaggen passar mig då jag är ganska kort men gör ett försök.
Tack vännen!

pepparkakan skrev 2009-07-22 11:02:59 följande:
Nån som vet var jag jag kan få tag på en basic v-neck cardigan på rea och en crochet lovelyknit rose, alt beige på rea??
Har bara sett Crochet till ord pris i OM-butiken i sthlm.
Puffig Pingla skrev 2009-07-22 11:03:22 följande:
Wohey! Snyggt! Gillar att bilderna är vattenmärkta med duntoffla. Vilken förvirring det ska skapa om de hamnar utanför
FL. "vaddå? det där är väl ingen duntoffla??" Tightsen var riktigt snygga. Var lite skeptisk när du skrev om dem men de blev ju jättebra.
Tack! Nog för att jag är lite "fluffig" som en duntoffla på sina ställen

men det är rätt skönt att ha bilder märkta ibland. Har varit med om att folk snott mina bilder på Tradera. mindre kul
Tack för kommentaren! Visst är de helt ok, legginsen? Skitfula upptill med resår och avsaknad av fickor men till tunikor syns ju inte det. Och 199 kr är ju överkomligt. Testade massa par jeans igår men de satt inget bra och var hårda och ännu mer korviga.