• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-17 13:38:43 följande:
    i sista sekund! var precis på väg att buda du räddade mig!! puss
    du jag inboxar dig lite..
  • Nora75

HJÄLP!!! Perfekt tråd!!!

Idag har jag varit på Rea på Kids & Freinds ute i Borgeby nära Lund. Vi bor i Lomma så vi har nära och bra. Men OJ vad dyrt det blev med rea. Fick ändå 25% på allt jag handlade och handlade på TOK för mycket. Lite från Hunky Dory hittade jag också

* Lovely Knit Jacket, Blush med röda band
    *Private Embroidered dress, Chalk
    *Crochet Lovely Knit, Rose

* Linne från Hynky Dory
    *Klänning, vit kortärmad omlott, sååå fin till en OM kofta

Hmmm, inte så smart att handla allt detta efter en resa på Rhodos, men men kommer i alla fall vara fin i sommar.

Siabellon, känner allt igen dig från Rhodos tråden

• silverspoon

Siabellon - Absolut inte. jag tror inte hon får sålt den för 2 000 kr, heller.
    Be cool ....

• malinoski
    Solskensmamman06 skrev 2009-06-17 09:55:55 följande:
    Sorry, fel länk ovan, det var den här jag syftade på! www.tradera.com/Design-Tunika-av-ODD-MOLLY--a... Inte mina auktioner, men lite nyfiken blir man ju allt!!!!
    Hej!
    Har inte hunnit läsa igenom hela tråden, så du kanske redan har fått svar..
    Men tror i alla fall att jag känner igen bilden på den där gula tunikan från bubbleroom. Har själv sneglat på den.. superfin! Har även hört att bubbleroom köper in konkurslager och liknande så det är möjligt att det kommer från en gammal kollektion.
  • Puffig Pingla
    Solskensmamman06 skrev 2009-06-17 09:57:02 följande:
    Förlåt, inte meningen att spamma tråden, men tryckte tydligen två ggr! Nu skall jag hålla mig lugn och tyst och avvakta vidare info från er ang frågorna ovan!
    Det där brukar både jag, Bina och Siabellon vara ganska bra på annars. Gärna besvara sina egna inlägg oxå.
  • Solskensmamman06

Hej,

Måste oxå tipsa om rean 25% rean på Borgeby Kids & Friends. Jag åkte dit för att spana lite, helt ovetande om att det var OM rea, blev så glad när jag hittade lite kläder till midsommar, blev ännu gladare, läs lycklig, när jag kom till kassan och fick veta att det var 25%!!!

Hade jag vetat det hade jag antagligen handlat ännu mer från start!!!!

Det jag köpte var:
    * Jeanskjolen i strl 4
    * Livealot, almost black i strl 2
    * Grandmas coast, rosa, strl 1

Blev härliga 1247:- i rabatt, så nästan Livealoten gratis....

Lycklig är jag!

• Solskensmamman06
    malinoski skrev 2009-06-17 13:59:04 följande:
    Hej!Har inte hunnit läsa igenom hela tråden, så du kanske redan har fått svar..Men tror i alla fall att jag känner igen bilden på den där gula tunikan från bubbleroom. Har själv sneglat på den.. superfin! Har även hört att bubbleroom köper in konkurslager och liknande så det är möjligt att det kommer från en gammal kollektion.
    Hej,

Tack för svar. Det kan nog vara så, det enda som jag tyckte var lite konstigt var att det var blommönstret i tyget frånLivefirst tunikan men modellen från tidigare Puppa Silk Wraparound i Soverign, se länken www.tradera.com/Fantastiskt-sot-Odd-Molly-omlott-tunika-auktion_94467929

Ser det inte ut att vara samma modell? Kan det vara en provkollektion?

Förlåt, nu spammar jag tråden igen! Men frågar man inget får man inget att veta!
  • Bina

Hoho - någon som har Robe och kan uttala sig om storleken?

• Innerjoin
    Bina skrev 2009-06-17 20:19:51 följande:
    Hoho - någon som har Robe och kan uttala sig om storleken?
    Jag har den turkosa, om du menar den i frotté i samma mönster som Jane loves Terry tunic. Tycker den är helt normal i storlek.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna