• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina

Hoho.. är det bara jag som har morgonpigga barn?

Idag hoppas jag på Powerpuffpingla-paket

• villemina

IDAG hoppas jag att mitt paket (Tradera) kommer!
    Vad är det denna blusen heter nu igen??

Tror den kommer att bli bra som vardagsblus!!

• Bina
    villemina skrev 2009-06-17 08:36:15 följande:
    IDAG hoppas jag att mitt paket (Tradera) kommer! Vad är det denna blusen heter nu igen?? Tror den kommer att bli bra som vardagsblus!!
    #327 Light cotton embroidered *love* jag har också haft den färgen men sålde den till min gravida vän som suckade lyckligt trånande när hon fick syn på den i min garderob.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-17 07:43:24 följande:
    Hoho.. är det bara jag som har morgonpigga barn?Idag hoppas jag på Powerpuffpingla-paket
    Med den fascistoida postsnubben skulle jag inte hoppas på något paket förrän jul {#lang_emotions_yell}. Men vi håller tummarna. Jag puffar runt i min sjal idag
  • silverspoon

Hej!

Får jag vara med här?

Jag har följt er tråd ett tag, tycker det är så kul att läsa om ert intresse för OM - själv är jag sjuklig beroende och tillbringar timmar varje dag med att JAGA på tradera och i internetbutiker ... Helt sjukt!

Mitt senaste inköp är 9th sweater i rosa - och en houstrucker klänning i grått - och nu är jag helt insnöad på en Lamy Dress, den långa (som finns på rea på juniform).

Är det någon som vet hur den är i storlek? Jag är en 3/4, tycker det är lite svårt ibland att veta ...

//Silverspoon (snart utan silver efter all OM-shopping)

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-17 09:27:17 följande:
    Med den fascistoida postsnubben skulle jag inte hoppas på något paket förrän jul . Men vi håller tummarna. Jag puffar runt i min sjal idag
    och du är säkert sådär apsnygg
  • Bina
    silverspoon skrev 2009-06-17 09:35:08 följande:
    Hej! Får jag vara med här? Jag har följt er tråd ett tag, tycker det är så kul att läsa om ert intresse för OM - själv är jag sjuklig beroende och tillbringar timmar varje dag med att JAGA på tradera och i internetbutiker ... Helt sjukt! Mitt senaste inköp är 9th sweater i rosa - och en houstrucker klänning i grått - och nu är jag helt insnöad på en Lamy Dress, den långa (som finns på rea på juniform). Är det någon som vet hur den är i storlek? Jag är en 3/4, tycker det är lite svårt ibland att veta ... //Silverspoon (snart utan silver efter all OM-shopping)
    Välkommen hit till OddMolly-galningarnas tillhåll

Visst ÄR 9th sweater supermysig!

Har inget svar på din fråga.
  • silverspoon

Tack!

Kollade lite på din blogg - blir helt sjuuuk. Din "önskemolly" är min också, håller med om att priset är ganska saftigt. Jag undrar om hon kommer att få den såld?

Jag har blivit skraj för kopior på tradera, gick på en riktigt blåsning för ett tag sedan och vågar nu bara shoppa från dem som har egna bilder, knappt ens det.
    Därför är det superbra med en sån här tråd, där man kan tipsa varandra för oseriösa säljare.
    Bambi på Bambibloggen har ju också gjort en insats, all heder.

Ja, 9th sweater är ljuvlig, har den ovanpå ett par svarta jeans och ett lågnt svart linne idag - snyggt tycker jag. Såg att du matchat den ovanpå underklänningen till Pilgrimdressen, skitshyggt!!!

Ärd et någon som vet när höstkollektionen släpps? På butikcha.dk lovar de leverans i juli, av förbeställningarna - kan det stämma?

Jag har handlat en del från marengs.dk, men inte från butikcha. Marengs funkar superbra, men det blir ruskigt dyrt nu när seken är så lågt värderad ...

Ge oss EURO så vi kan shoppa varsomhelst i Europa, till samma pris! DET hade varit toppen, tycker jag!!!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna