• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-16 22:32:10 följande:
    Men GUD!när skulle lilla jaaag hinna skriva ner A L L A mina plagg på en lista?! *tar mig för pannan*
    Seriööööööööööst - hur svårt kan det vaaaaa?
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-16 22:47:45 följande:
    Ja jag vill - men jag borde verkligen inte nej jag skall inte... jag måste hålla igen nu och tvärtom faktiskt rensa lite. *ågren* (det var n ä s t a n så att jag hoppades att klänningen inte skulle passa så att jag "slapp" känna att jag måste ha den)
    Precis, borde inte men den är ju fin. Ja, jag lurpassar på den men är inte helt säker på färgen.
  • Siabellon

är det den om en timme ni pratar om?

• Pokergirl

Jag har gett mig själv shoppingförbud idag. Två paket landade i brevlådan. Gubben bara skrattar och funderar på om jag blivit helt tokig men tyckte samtidigt att, fine, byt ut allt du har till OM om du vill - det är dina pengar.

Fick för övrigt veta att jag får tillbaka pengar på skatten, kommer i höst precis lagom till höstkollektionen. Gissa vad jag tänker göra...

• Bina
    Siabellon skrev 2009-06-16 22:56:42 följande:
    är det den om en timme ni pratar om?
    ja men jag lägger ner det... jag måste avyttra lite istället... jag vet ju hur det är om en månad när nästa kollektion kommer.

håller andan och lägger upp på tradera
  • randig

Har nån av er OM jeans? Hur är dom i så fall i storlekarna?

• Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-16 23:02:56 följande:
    ja men jag lägger ner det... jag måste avyttra lite istället... jag vet ju hur det är om en månad när nästa kollektion kommer. håller andan och lägger upp på tradera
    Jag gör nog oxå det. Kommer se ut som en askgrå gurka i den färgen....eller.... hmmmm....

Råkade vinna en sjal till igår. Många sjalar blir det. De bara garvar åt mig på jobbet och undrar om det egentligen finns en hals under huvudet
  • Bina

OMG nu har jag hjärtdunk.. men det finns ingen återvändo.. jag måste och vet att jag vill ha gjort det här före juli..

• Bina

Siabellon - ja jag tror faktiskt det.. att du kan ha en tvåa men den skämmer sig inte om du kör på en trea heller

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna