• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina

Tjohooo - dansar glatt in och meddelar att jag fick napp på en av blusarna jag sökte i min blogg - dansar - dansar - dansar

• Bina
    villemina skrev 2009-06-18 15:33:22 följande:
    Sådärja, nu finns mina Mollysar oxå i bildtråden. Små (men klickbara) bilder. Har bara 7 OM-plagg, men garderoben växer snabbt! Är ju "nybörjare" på det här.
    Wohooo härligt
  • Pokergirl
    Bina skrev 2009-06-18 20:58:12 följande:
    Tjohooo - dansar glatt in och meddelar att jag fick napp på en av blusarna jag sökte i min blogg - dansar - dansar - dansar
    Grattis!
  • Sommarbebben

Grattis Bina!

Såg följande auktion, den verkar ju vara samma foto som den som det länkades till innnan, och som jag hittade från en annan säljare imorse:
    www.tradera.com/ODD-MOLLY-GRANDMAS-COAT-auktion_93663489

Skumt alltså, jag blir ännu mer brydd. Flera olika säljare med likadant foto, av en Grandmas coat jag aldrig sett innan... Känns som Tradera blir mer och mer osäker Molly mark om man inte skall riskera att bli lurad/ få en kopia på halsen, eller om det vill sig riktigt illa, inte få någonting alls....

• randig

Fast jag tror att ibland lånar *läs snor* folk andras bilder på autioner för att dom inte orkar eller har möjlighet till att fixa fram egna bilder till plagg som dom vill sälja.

Så var det för mig då jag haft en auktion på en OM-kofta och jag hade såklart fotat av den själv. Efter ett par dagar låg den bilden ute på en annan auktion också. Jag kan tala om att jag blev tvärarg och mailade och fick bort bilden!

Så man kan ju hoppas att det är ett ärligt person som har koftan i sin ägo i alla fall! Eller fått tillåtelse att använda bilden, för det förekommer ju också.

• randig

Föresten hur är underklänningarna i storlek? Har hört att endel är små?

• efva

Hej jag är ny på denna sida. Underbart att hitta ett sånt här forum där man ohämmat får prata om Odd Molly. Man kan ofta få lite tråkiga kommentarer från andra om man vill prata om just detta märke. Många tror att man är Odd Molly fantast pga man vill visa att man har råd eller någon annan märklig anledning och inte för att man helt enkelt är förälskad i kläderna.

• efva

Jag funderade på en sak, för några dagar sedan hade Butik Cha preorder på några utav plaggen från höstkollektionen. Det är borttaget nu. Vet någon här anledningen till det? Jag läste förra året att de svenska nätbutikerna inte fick ta förskottsbeställningar, kan detsamma gälla de danska nu?

• Siabellon
    efva skrev 2009-06-18 22:35:53 följande:
    Jag funderade på en sak, för några dagar sedan hade Butik Cha preorder på några utav plaggen från höstkollektionen. Det är borttaget nu. Vet någon här anledningen till det? Jag läste förra året att de svenska nätbutikerna inte fick ta förskottsbeställningar, kan detsamma gälla de danska nu?
    Det där såg jag också! anar att de fått tillsägning men det är min egen teori.'
  • Bina
    efva skrev 2009-06-18 22:32:23 följande:
    Hej jag är ny på denna sida. Underbart att hitta ett sånt här forum där man ohämmat får prata om Odd Molly. Man kan ofta få lite tråkiga kommentarer från andra om man vill prata om just detta märke. Många tror att man är Odd Molly fantast pga man vill visa att man har råd eller någon annan märklig anledning och inte för att man helt enkelt är förälskad i kläderna.
    Visst är det härligt här! Välkommen

Jag fick menande blickar på jobbet - har du en ny Molly åh vad fin.. sen blev det - "har du en till" och "en till" ... då sade jag bara "Fråga inte - jag har några stycken" .... det har numer övergått i "ja hon är tokig" ... men det är hjärtligt och uppskattande även om jag faktiskt ibland känner mig besvärad av att veta att det kommer kommentarer så då tar jag något av det jag redan haft på jobbet för att slippa.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna