• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • freemind
    Bina skrev 2009-06-19 10:48:20 följande:
    Pokergirl - den ser så URSÖT ut!! och det kan väl vara superfint med något under?Haha Powerpuffpingla.. sträcker fram ett glas vatten (det är ju tidigt på dagen ännu ) *kram*Hur skadad är man inte då? När man får höra kombon med lila basic cardigan till så vill man ju bara skrika "jag vill ha" .......men så har jag ju lovat mig själv att coola ner. Hmm..
    En till som är skadad :)
    Du var så snygg i din outfit idag att jag genast var tvungen att beställa en private embroidered skirt :)
  • Bina
    freemind skrev 2009-06-19 11:16:15 följande:
    En till som är skadad :) Du var så snygg i din outfit idag att jag genast var tvungen att beställa en private embroidered skirt :)
    HAHA - härligt med skadade tråden
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-19 11:09:11 följande:
    Kan någon stänga av den där jättefläkten som stormar ute????? Jag kan klä mig OM-piffigt när det regnar men blåst??? Wtf?  När ska OM börja göra vindjackor? Kan man ens vara snygg i vindjacka? El jo, Bina var ju faktiskt snygg i sin skaljacka. Själv ser jag mest ut som en hammock när jag har vindkläder på mig. Evt blr det en lång vit singoallakjol (kan gömma ett par tights under den), full embroidered tank med fjärilar och en enkel basic v-neck cardigan (rosa). Och!!!!!!!! Höll på att glömma, min full emb scarf såklart
    det regnar på här också nu men det blir väl att palta på sig ett par marinblå leggings och gummiboots.. ut för att plocka blommor med lillan..
  • Bina

powerpuff... du kommer bli som en liten fin bakelse även om du har leggings under!!

• Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-19 11:09:11 följande:
    Kan någon stänga av den där jättefläkten som stormar ute????? Jag kan klä mig OM-piffigt när det regnar men blåst??? Wtf?  När ska OM börja göra vindjackor? Kan man ens vara snygg i vindjacka? El jo, Bina var ju faktiskt snygg i sin skaljacka. Själv ser jag mest ut som en hammock när jag har vindkläder på mig. Evt blr det en lång vit singoallakjol (kan gömma ett par tights under den), full embroidered tank med fjärilar och en enkel basic v-neck cardigan (rosa). Och!!!!!!!! Höll på att glömma, min full emb scarf såklart
    ASG!!
    Hammock - jag dööör!

Ska vi inte trycka på OM lite att de börjar med praktiska o SNYGGA regnkläder också?

Alltså, jag vete fan hur man ska klä sig idag. det är 10 grader o spöregn här o vi ska vara ute fr kl 14 till hela natten........
    det måste ju bli fleece, regnställ o gummistövlar
    *gråter över min älskade Missing dress som köptes för denna dag*
  • Bina

Siabellon - men visst kan du ha missing dress med skalbyxan under eller varför inte köra på haight pants och robe - mjukt och skönt under skalkläderna! Ändå ingen som ser men du känner lyxen mot din hud.

• Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-19 11:29:23 följande:
    Här dog jag:www.tradera.com/Helt-underbar-Odd-Molly-Kappa...ska man slå till?Fast det går ju inte: jag dog ju just......
    Gahaaaaaa!
    Fy katten vad glad min plånbok är att den har en småfet ägare som inte kan ha en 3:a (i kappor iaf). En storlek ner förmig - 10 storlekar ner för plånboken.

Den var ursnygg!
    *ramlar ner brevid Siabellon*
  • Siabellon
    gambia90 skrev 2009-06-19 11:33:09 följande:
    Här dog jag:www.tradera.com/Helt-underbar-Odd-Molly-Kappa.
    ..ska man slå till?Fast det går ju inte: jag dog ju just...... om jag hade den storleken så skulle jag köpt den!
    åh din lilla fresterska. nu blir jag ju ännu mer sugen.........ÅGREN!!!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna