• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-19 13:06:50 följande:
    Vaddå? Gillar du mollusker eller? www.mollyhollic.se  Ahaaaa - hon hade ett par matchande tights åsså. Sk*tsnyggt!
    ÅHHHHH!!Så typiskt när man har bråttom. TAck för att du rättar o står i!
    O tack för komplimangen. hade röda ulltenfolden över o den satt inte i vägen kan jag säga. men vi blev råa o kalla efter 6 timmar utomhus så vi for hem istället. nu sitter vi i soffan med snask i påsarna o fleecerockarna på!

hade fått mail fr folkart att min commatop var slut så nu är jag shoppingsugen.

undrar om jag ska härma villemina o beställa en grön kofta fr country-dreams. får se.....
  • Innerjoin

Nu har jag snöat in på en ny rutig blus 213.132.112.100/images/63/6365787242.jpg (jag som inte varit någon fan av rutigt innan) Vad gillar ni den? Vet någon hur den är i storlek?
    Har den på G. för 800:- inkl frakt, är det ett ok pris, eller ska jag hoppas på bättre pris på Tradera...?

• Siabellon

jag har den i blått i min vanliga strl. skulle nog inte kunna gå ner så jag säger normal istrl. priset låter väl bra! är den ny också?

• Innerjoin
    Siabellon skrev 2009-06-19 22:59:51 följande:
    jag har den i blått i min vanliga strl. skulle nog inte kunna gå ner så jag säger normal istrl. priset låter väl bra! är den ny också?
    Det står "sparsamt anv. ej tvättad"......
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-19 12:12:49 följande:
    Perfekt. Nu måste du ju se ut som en hel OM-reklam (på ett positivt sätt). Helena C. off you go! In med Bina i stället.
    hahahahaaa... dagens garv.
  • Siabellon

ajabajakids drar igång rea nu på morgonen! kommer bara t förstasidan än så länge sen står det att de ska börja under morgonen.

det värsta äratt det redan är så urplockat hos dem men jag är SÅ sugen på den gröna frottéoverallen.
    villken strl skulle ni tagit om man är 1-2 nere o 3 uppe? Jag funderar på 2. men 3 kanske är bättre trots allt. HJÄLP!

(vet ju inte om det är rea på den ens men........finns velourvarianten i rosa tar jag nog den istället!)

• Cashew

någon som har denna kappan? hur är den i storleken?

www.ajabajakids.com/shop.asp&item=5307

vill så gärna ha den men har normalt sett strl 1/36 men den finns ju tyvärr bara kvar i strl 0 rätt mycket pengar att lägga på något som bara passar halvbra.

• Bina
    Siabellon skrev 2009-06-20 09:34:32 följande:
    ajabajakids drar igång rea nu på morgonen! kommer bara t förstasidan än så länge sen står det att de ska börja under morgonen. det värsta äratt det redan är så urplockat hos dem men jag är SÅ sugen på den gröna frottéoverallen. villken strl skulle ni tagit om man är 1-2 nere o 3 uppe? Jag funderar på 2. men 3 kanske är bättre trots allt. HJÄLP! (vet ju inte om det är rea på den ens men........finns velourvarianten i rosa tar jag nog den istället!)
    Siabellon ser du att de har robe i chalk apbilligt? (fast du kanske har den förresten)
  • freemind
    Cashew skrev 2009-06-20 09:50:09 följande:
    någon som har denna kappan? hur är den i storleken? www.ajabajakids.com/shop.asp&item=5...vill så gärna ha den men har normalt sett strl 1/36 men den finns ju tyvärr bara kvar i strl 0 rätt mycket pengar att lägga på något som bara passar halvbra.
    Den är normal i storleken... kanske lite liten över bysten. Jag har str 4 på tootsie kappan och str 3 på spring coaten. Båda sitter bra på mig.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna