Inlägg från: Ugglan71 |Visa alla inlägg
  • Ugglan71

Odd Molly tråd för oss inbitna

malinoski skrev 2009-07-28 17:16:01 följande:
    Fortsätter med lite Tradera snack..Någon som har sett den här tidigare:www.tradera.com/Ovanlig-Odd-Molly-kofta-cardi...Aldrig sett förut.. måste vara en riktigt gammal kollektion?Föregångare till Grandmas kanske?Ingen som har provat klänningen från OM-paketet med pointelle linnet jag frågade om tidigare i em?
    Jag har haft kappan.. jättefin.
  • Ugglan71

hittade fields of lace i powder, på rea. Helt underbart!! 1500 kr som hittat ))

• Ugglan71

Hittade två jättefina cupcakes med långärm lilac och powder på stan. Så fint att kombinera under andra mollysar....

När kommer höst kollektionen, i butikerna? Jag har köpt endel på fitts and company en underklänning i brunt, emb. shirt i powder och en rosa scarf med grå kant (kommer inte ihåg vad den heter )). Kommer om ett par veckor. Så jag borde vara nöjd men jag känner att jag bara vill ha mer och mer..... Suck! Känner ni andra samma begär?

• Ugglan71
    Bina skrev 2009-08-01 17:13:52 följande:
    Jag har varit på rea och retfullt nog får man inte se innehållet i påsen idag Däremot visar jag oversized Fields of lace och så har jag babblat lite annat..everydaymolly.blogspot.com/
    Tycker verkligen inte att du ser gravid ut. Jag fick samma kommentar av min pappa i julas. Jag hade min x-strich på mig. Han tyckte att det putade för mycket. Det sårar, så jag fattar vad du menar. Tycker att det är oförskämt att kommentra på detta sätt. Undrar om folk inte fattar.
  • Ugglan71

Läst något väldigt märkligt.... Läst att Mathildes personal använder OM kläderna (en hel dag) och när dagen är slut så hänger de tillbaka kläderna och säljer dem till sina kunder. Fy sjuttan, jag vill inte använda dessa kläder om någon annan använt dem och dessutom betala fullt pris...
    Kolla länken: www.miashopping.com/stores/mathilde.html

Vad tror ni? Har handlat enheldel just på Mathilde. Har väldigt ofta fått ett ganska snorkigt bemötande. för två veckor sedan stod två personal i kassan och ingen av dem hade tid att ta betalde. Inte alls trevligt!

• Ugglan71
    Duntoffla skrev 2009-08-01 21:26:41 följande:
    Det låter ju helknas! Jag kan inte tänka mig det. (eller hoppas inte i alla fall)Jag har varit i telefonkontakt med dem i PK-huset samt var där och kikade och då var de mkt hjälpsamma.
    Kanske beror på vem man stöter på. Jag har även fått trevligt bemötande med oftast en otrevlig upplevelse. Vill man ha OM får man offra sig lite
  • Ugglan71
    Mabimao skrev 2009-08-01 21:30:54 följande:
    Jag har läst Mathilde personalens svar på det där påståendet. www.miashopping.com/stores/mathilde.htmlJag tror inte på det alls! Det skulle aldrig fungera......tänk på ryktet....Jag har alltid blivit TOK-BRA bemött av dem. Även när man ringer så tar de sig tid att kolla i butiken.Urgulliga.Det kan ju i och för sig vara rätt många som jobbar där och jag kanske haft tur.
    Hoppas inte att det är sant. Vore väldigt synd. Känns som de lurar sina kunder då.
  • Ugglan71
    Bambiblogg skrev 2009-08-01 21:52:28 följande:
    Neee... jag får fram ett filmklipp från en tidigare modevisning sen står lite info om att visningen börjar kl. 10 pm
    JAg kan se. En massa musik och någon som sjunger... verkar vara live
  • Ugglan71
    Bambiblogg skrev 2009-08-01 22:03:05 följande:
    Men kan det verkligen vara LIVE?? En massa klippning hit och dit?
    Nu ser jag själva showen. ... 2010....
  • Ugglan71
    Mabimao skrev 2009-08-01 22:18:37 följande:
    MY god!Jeanskjolen, jeansklänningen och koftan med fjärila rfår flytta in v vår om de vill!!!!Blev ni också lite sjösjuka av filmaren? Jag hade velat se mer kläder och mindre hår och ben......Ääääääär såååååå avis på PPP!
    Jag blev oxå sjösjuk.... Fanns massor av snyggt. En lila klänning gillade jag skarpt. Längtar till 2010 ) Hade hoppast på att se mer av kläderna. Tyckte att det var mycket underkläder
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna