Inlägg från: Ugglan71 |Visa alla inlägg
  • Ugglan71

Odd Molly tråd för oss inbitna

Frusna flickan skrev 2009-08-11 00:18:22 följande:

God natt!För mig tar det alltid sån tid att bli kär. Nu är jag kär i den rödrosa temptation long tank och hur lätt är den att hitta nu????????????  I stl 3 liksom..  Sega Svea här liksom *morrar åt mig själv
    Jag såg en 3 i OM butiken i går
  • Ugglan71

Jippi, jag ska på Odd Molly party i nästa vecka i deras butik på Humlegårdsgatan.... trodde inte att det fanns platser kvar (en förmån via mitt amexkort(platinum)) fick mail för en stund sedan. De kommer att bjudas på champagne och höstkollektionen kommer att visas upp och folk från CSC (de som gjort hudvårdsprodukterna)... Ska bli så skoj att jag inte kan vänta. OM grundare kommer vara där med. Skoj skoj skoj!!!

• Ugglan71
    Stargirl skrev 2009-08-11 13:18:30 följande:
    Hah, jag har oxå platinum kort....kanske ska jag börja läsa alla breven som kommer därifrån *s*
    Ja det är nog en bra ide. De har massor av trevliga erbjudande... Du fårväl ringa och höra om det finns platser kvar... skynda
  • Ugglan71

Ska någon köpa lovely knit fall 09? Är så sugen på almost black

• Ugglan71
    freemind skrev 2009-08-11 17:16:52 följande:
    Hade du anmält dig tidigare och stod på väntelista?
    Jag visste inte om jag kommit med ... Men så kom bekräftelsen idag. Så det är super.
  • Ugglan71
    freemind skrev 2009-08-11 17:42:45 följande:
    När jag anmälde mig (2:e juni) hamnade jag på väntelista Vad kul du ska ha det
    Vad trist. Jag var ganska snabb att anmäla mig. Tror det var samma dag jag fick platinumnews eller vad det nu heter.... Men det finns fortfarande chans att komma med
  • Ugglan71
    freemind skrev 2009-08-11 17:54:27 följande:
    Ja... jag var lite trög där Men jag hoppas på att några lämnar återbud.
    Det hade jag med varit.. det var min make som uppmärksamade
  • Ugglan71

Sara Mia skrev 2009-08-11 18:18:54 följande:

Jag ska köpa en cherry. Har bokat upp mig på en i min lokala butik, så de ringer när den kommer.
    Den är fin... Jag har inte riktigt bestämt mig.. Har lovat min man att jag bara ska köpa onceinalifetime coat... Hm kommer aldrig kunna hålla det...
  • Ugglan71

Mamma till N o N skrev 2009-08-11 20:45:47 följande:

www.familjeliv.se/hem/mamma_till_n_o_n/galler...www.familjeliv.se/hem/mamma_till_n_o_n/galler...www.familjeliv.se/hem/mamma_till_n_o_n/galler...www.familjeliv.se/hem/mamma_till_n_o_n/galler...www.familjeliv.se/hem/mamma_till_n_o_n/galler...Vet inte varför det inte funkar...Kolla på bilden där man ser överdelen på tunikan, där fattas det stygn på vänster sida + att dom inte sitter i samma höjd på båda sidorSen är etiketten längst ner fel, den har blå streckad kant och är sedan sydd med vit tråd....
    Kan det inte vara så att detta är en andrahandssortering? Jag köpte en tunika som vara just från en provkollektion. Jag är mycket osäker på om detta är en fake.....
  • Ugglan71

Är det någon som vet om lovely knit kommer i den första omgången... har bestämt mig att jag vill ha den.

• Ugglan71
    elma skrev 2009-08-13 16:52:10 följande:
    stargirl: såg att milk&honey hade en velourklänning /robe....är det någon som vet om det finns kvar någon Ignorance dress i blush i Odd Molly butiken. Såg den här idag på stan på en tjej och jag blev förälskad....jag har hittat den på en huset-shop.com men frakten är så dyr....
    Nej det fanns inte kvar. Min syster letade efter den och den fanns inte då
  • Ugglan71
    Duntoffla skrev 2009-08-15 11:04:39 följande:
    Vad tror ni om det här förresten? Har det florerat kopior på denna? Säljaren har en del nytt. Det är så svårt att veta om det är fake eller om folk bunkrat vid tillfällewww.tradera.com/NY-ODD-MOLLY-FANTASTISKA-VACK...Inte min!
    Tror inte att detta är en kopia. Den är för en ganska tidig Odd Molly kollektion, det är de senast kollektioner som kopierats?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna