Inlägg från: Ugglan71 |Visa alla inlägg
  • Ugglan71

Odd Molly tråd för oss inbitna

Pokergirl skrev 2009-08-03 11:01:58 följande:
    Ugglan71: Skriv att du har kvitto, var klänningen är köpt, typ butik och stad, om tags finns kvar. Jag köper inget där det står att plaggen är helt nya, då blir jag paranoid, bättre att läsa att ett plagg är testat, provat eller använt vid enstaka tillfälle.
    tyvärr så har inte kvitton kvar, eftersom det är köpta för över ett år sedan
  • Ugglan71
    Mabimao skrev 2009-08-03 11:32:04 följande:
    Jag tror det är därför.....att det är två.......för mig är det kopie-varning när man har mer än en......så sälj en i taget.Har du sett liknande gå för det du begär?Har du fått många frågor på dem?
    Jag har fått massor av frågor... Jag får sälja dem en och en! Tack för tipset! F*n att folk tror att man säljer kopior. Suck!
  • Ugglan71
    Stargirl skrev 2009-08-03 11:40:16 följande:
    Buhuuuu...hittade precis en åkpåse till min vagn uppäten av möss i vårat förråd *rädd* tänk om de får smak av mina OM plagg och ger sig in i huset.... Så trist....åkpåsen var ju inte direkt gratis.
    Fy vad trist. Vi hade liggdelen till vår fösta vagn (har tre barn) i källaren. Råttorna har varit där och bajsat och kissat i liggdelen. Luktade så illa...
  • Ugglan71
    Stargirl skrev 2009-08-03 12:10:41 följande:
    Ja riktigt äckligt. De har ätit på en gammal filt tidigare...tror att det är möss faktiskt. Men man vet ju aldrig. Tänk om det är sånna stoooora råttor....Nu kan vi ju inte förvara ngt i förrådet alls. 'suck*
    Ryser.. usch
  • Ugglan71
    Bina skrev 2009-08-03 13:27:37 följande:
    La-lala... idag fick jag paket.. ett swap som jag hoppas och tror blir kanon! Dagens molly - ligger uppe och jag förstår inte att jag glömt bort att använda min Summer of 2007 tunic.everydaymolly.blogspot.com/
    Jag har en likdan (ligger i handfatet efter kladdiga fingrar). Jag brukar ha temptation longtop under (i rött). Är så snyggt!! Den är verkligen så användbar och snygg
  • Ugglan71
    One skrev 2009-08-03 23:42:23 följande:
    Kan inte någon fixa en lista på misstänkta säljare på Tradera? Får väl inte läggas här då det kan ses som utpekande osv osv men kan man inte ha det på någon blogg som man behöver lösen för att få se?? Då kan ju inte de säljarna heller få tag i listan och hävda att de är felfördelade? Detta går ju förmodligen inte men jag blir så irriterad på folks beteenden...Det förstör ju hela andrahandsmarknaden...och ska jag vara riktigt ärlig så verkar inte bambis ställe att funka, vilket vore bra om det gjorde!,...eftersom vi här t.ex. fortfarande köper och lägger ut våra plagg på T istället för där!Nej, jag har inte gått på någon nit precis nu...men det irriterar mig så oerhört att man hela tiden måste vara så förbenat noggrann i sin koll av säljaren!!Behövde bara avreagera mig lite!
    jag tror att en sådan lista skulle skapa ännu mer hysteri.... Jag har svårt att sälja mina OM, bara därför för att jag la upp två dollar dressar(använda) samtidigt och genast tror folk att det är kopior (klänningar från tidigar kollektioner). Jah tror att de flesta som säljer på tradera (även de som säljer mycket nya plagg) är seriösa. Visst finns det de som säljer plagiat men inte i den utsträckning som folk tror.
  • Ugglan71
    One skrev 2009-08-03 23:43:50 följande:
    Är det förresten någon som har en Great Day tunic? Hur är de i storleken?Ska man gå upp eller ned i storlek eller ha sin vanliga? Jag är bredare nedtill, men är inte storbystad direkt.
    Jag tycker de är stora i storlekarna. Jag skulle välja en modell mindre
  • Ugglan71

Frusna flickan skrev 2009-08-04 15:08:03 följande:

Hej hej... Fick veta att min måste ha oncenalifetime coat kommer att kosta över 7000 kr!!!!!!! *depparDagens outfit för mig blev, Nudie jeans, puppa silk wraparound i chalk och hunter stövlar.Läser att många diskuterar kopor på T. Jag använder oftast bara produktbilderna och kan sälja två likadana plagg olika stl. Jag köper en del när det är rea i butikerna och säljer några av plaggen på T. Det är givetvis original och jag gör det för att tjäna en liten slant som jag kan köpa nytt skojigt för. Jag ångrar mig djupt att jag inte köpte chrochetkoftan jag såg till 50% nyligen och sålde den på T...
    Kappan kommer att kosta 5990 kr. Vart har du hört att den ska kosta så mycket?? *nyfiken*.
  • Ugglan71
    Bambiblogg skrev 2009-08-04 16:14:09 följande:
    Någon som ska till OM-butiken imorgon? Såg att bambi hade varit där idag och att det fanns massor med fint kvar. Vill dit, men kan nog inte!
    Jag ska kanske dit beror på.
    Bambiblogg skrev 2009-08-04 16:14:09 följande:
    Någon som ska till OM-butiken imorgon? Såg att bambi hade varit där idag och att det fanns massor med fint kvar. Vill dit, men kan nog inte!
    Jag kanske ska dit ). Det är ju 50% det kan man väl inte avstå ifrån ........
  • Ugglan71
    Bambiblogg skrev 2009-08-04 19:56:25 följande:
    Vad hade du t'nkt köpa?
    ojdå... det vet jag inte vet inte ens om jag kommer iväg. maken ligger i migrän han visste inte om han orkade ta barnen. tror det blit ett rött fields of lace i rött )
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna