Inlägg från: Ugglan71 |Visa alla inlägg
  • Ugglan71

Odd Molly tråd för oss inbitna

alias skrev 2009-08-05 19:33:05 följande:
    Ingen som reashoppat i Odd Mollybutiken idag?!Vill höra om och se lite FYND!!!
    Jag köpte en röd field of lace till halva priset.. i den färgen fanns det massa av ) I alla storlekar...
    Jag är jättenöjd. Jag har shoppat massa den senaste tiden och kommer ta en break från OM shoppingen Dessutom är det smockfullt i garderoben. Jag väntar tills onceinalifetime coaten kommer och voile dress. ... Men tills dess ska jag ta det lugnt
  • Ugglan71

Hej
    jag undrar om någon kan hjälpa mig att hitta Ignorance Dress. Inte multi... I storlek 0. Min syster vill ha den och är helt galen, hon måste ha den

• Ugglan71

Tror ni att jag kunde avhålla mig från att shoppa OM idag när jag var inne i stan? ? Fasiken vilket beroende det är. Fick oxå reda på att fall 09 släpps nästa vecka på torsdag/fredag....

• Ugglan71

Fan, jag att jag hade en död lite larv (eller rättare sagt skalet). Börjar oroa mig att det är pälsänglar... såg ut som en silverfisk. Kollade på klänningen den satt (Från dagmar) och det var två små hål i fodret. SUCK. Har tagit ur allt. Skulle vara katastrof om mina mollysar är drabbade. Ska tvätta allt och köra dem i torkskåpet en stund och hoppas (om de är angripna)att det int blir några hål. Gråter fanmej en skvätt....

• Ugglan71
    Duntoffla skrev 2009-08-08 14:02:31 följande:
    Äh fy vad ruttet! Tur jag inte budade och blev besviken. NU känns det ännu mer angeläget med den nya köp/sälj som Bina lagt upp.
    Vad är det för köp och sälj??
  • Ugglan71
    Tabby skrev 2009-08-08 13:34:48 följande:
    Provade taradiddle dree butterfly klänningen i vinrött för några dagar sedan. Vad ljuvlig var....är lite kär
    Den är gudomlig... har en )
  • Ugglan71
    Stargirl skrev 2009-08-08 16:18:56 följande:
    www.rodceder.se/Jag köpte genast härifrån. Både sånna "ringar" och oljan. Tyvärr har min man trott att ringarna varit skräp och slängt två *suck*
    Tack alla.. det verkar som att att inget annat är drabbat. Tydligen föredrar malen ull... inget av ullgrejorna är drbbat. Jag har köpt rödcederoljan. Kommer att köpa klädpåsar till ullkläderna- tips till er andra . Stått i tvättstuga hla dagen. Massa kvar
  • Ugglan71

Faaan en av mina fina Anna Holtblad tunikor i ull var det tre st små hål fasiken oxå
    fan vad jag är ledsen

• Ugglan71
    Pokergirl skrev 2009-08-08 20:44:17 följande:
    Ugglan71: Bra är även att slänga in kläderna i frysen, så dör ev ägg och djur som finns i fibrerna i kläderna. Dom bör dock ligga där i två veckor så det krävs lite utrymme. Visst har ni kontaktat typ anticimex så dom kommer och sanerar?!
    3-5 dagar bör kläderna ligga i frysen(googlade). Där ligger alla yllekläder Tror inte att det är så allavrligt att Anticimex bör komma. Har skurat ur satt rödcederolja sam lavendel, de lär inte komma tillbaka. Tur som attan att jag upptäckte detta i tid
  • Ugglan71
    Innerjoin skrev 2009-08-10 17:37:50 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-08-10 17:23:17 följande:
    Sån lapp har jag fått på plagg jag köpt fr USA..Undrar varför de har sådana lappar på USAkläder och inte på de som säljs till Europa?
    Jag har handlat MASSOR av lottaspin. Kan intyga att hon säljer äkta vara
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna