Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly tråd för oss inbitna

Hej hej... Fick veta att min måste ha oncenalifetime coat kommer att kosta över 7000 kr!!!!!!! *deppar

Dagens outfit för mig blev, Nudie jeans, puppa silk wraparound i chalk och hunter stövlar.

Läser att många diskuterar kopor på T. Jag använder oftast bara produktbilderna och kan sälja två likadana plagg olika stl. Jag köper en del när det är rea i butikerna och säljer några av plaggen på T. Det är givetvis original och jag gör det för att tjäna en liten slant som jag kan köpa nytt skojigt för.

Jag ångrar mig djupt att jag inte köpte chrochetkoftan jag såg till 50% nyligen och sålde den på T...

• Frusna flickan
    Stargirl skrev 2009-08-04 11:05:42 följande:
    Detta plagg är nog ingen Molly om jag får gissa.
    Jag såg den förut också och jag har heller aldrig sett denna.. Den anmäls nog snart.
  • Frusna flickan
    Ugglan71 skrev 2009-08-04 15:13:17 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-08-04 15:08:03 följande:
    Kappan kommer att kosta 5990 kr. Vart har du hört att den ska kosta så mycket?? *nyfiken*.
    Sorry för sent svar. På Kålle & Ada i Gbg sa de att de ej hade tagit in den för att utpriset skulle bli "typ över 7000"............... Kanske ej så pålitlgt *S
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-06 11:16:11 följande:
    Aha, är dem också olika? Min är från ngn vår då den är bomull. Det står bara ODD MOLLY på ärmen. Den har två blå rosetter baktill.Det vore toppenbra med en förteckning. Lite kul kuriosa så där
    Det är årets då. Enligt svar jag fått har många inte gillat de olika loggorna (vilka då??, jag älskar att man kan se vilken kollektion plaggen kommer ifrån) så därför skulle de frångå detta och bara sätta en Odd mollylogga på. Är det fler än jag som tror att måna inbitna kommer att klaga på DET?
  • Frusna flickan

Min dagens ligger i först galleriet hos mig om någon är intresserad.

Förresten, varför blir inte bilden i förminskat format när den ej är uppklickad utan lgger där i galleriet? Och varför blir de breda liksom.............

• Frusna flickan
    Kajsan skrev 2009-08-07 11:10:46 följande:
    Superviktig fråga!Bröllop i morrn, jag ska ha Berry dress i powder , mörkbruna höga sandaletter, mörkbrun spetssjal .Vilken väska?Antingen denna : www.nuknuk.se/ ( fransväska mörkbrun med rosett ( buldtjafset på axelremmen ska tas bort)Eller denna: www.tradera.com/vintage-retro-AKTA-Rotting-Ne...
    Tycker också fransväskan.

När jag har på mig lite bohemian style som jag tycker att Odd Molly är på finare fester brukar jag ha en festligare väska i tex satin el med stenar/paljetter på för att bryta av. Väskan blir då nästan som ett smycke till klädseln. Men så gillar jag också glammiga kuvertväskor  
  • Frusna flickan
    Frusna flickan skrev 2009-08-07 11:48:21 följande:
    Tycker också fransväskan. När jag har på mig lite bohemian style som jag tycker att Odd Molly är på finare fester brukar jag ha en festligare väska i tex satin el med stenar/paljetter på för att bryta av. Väskan blir då nästan som ett smycke till klädseln. Men så gillar jag också glammiga kuvertväskor  
    Måste bara tillägga att din utstyrsel låter som dröm. Urfint! Visa gärna bild sedan
  • Frusna flickan

Massa reashopping för mig idag! Hurra! Till 50%:

Comma top Pink,
    Private embr i chalk,
    Makeout dress i green (gul) Ville helst ha en blå men kan inte få allt  

väntar på svar ang en annan goding också till 70%

Vad segt det är med nyheterna. De kommer ju aaaaaaaaaaaaaaaaldrig

• Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-07 13:24:35 följande:
    Vad har du shoppat?
    Du menar godingen............? Ja, det säger jag om jag får den

Förresten, vet någon om det finns något kul på RUS eller Kålle & Ada nu?
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-07 13:53:48 följande:
    Jag såg nämligen också något till 70 % på en sida Du får återkomma sen då
    Åh vad nyfiken jag blev nu... Undra vad det är för fint du har hittat... Och var............
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna