Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly tråd för oss inbitna

Inte enbart förstås. Tycker att jag kan unna mig själv något plagg extra när jag vet att jag kommer att tjäna en slant senare....

• Frusna flickan

Kommer några ihåg lottaspin på T? Hon köpte ju hur mkt som helst och hade ett lager i USA och sålde massor på ebay också. En trevlig tjej. Enda skillnaden är att plaggen från USA hade en liten separat lapp fäst i Odd Molly stolekslappen i ryggen med ursprungslandet på. Den gick lätt att ta bort. Och det var äkta kläder, såg i omdömena att någon vägrade fullfölja affären pga misstanke om pirat.

• Frusna flickan
    Ugglan71 skrev 2009-08-10 20:34:57 följande:
    Jag har handlat MASSOR av lottaspin. Kan intyga att hon säljer äkta vara
    Ja jag med. Love her!
  • Frusna flickan

God natt!

För mig tar det alltid sån tid att bli kär. Nu är jag kär i den rödrosa temptation long tank och hur lätt är den att hitta nu????????????  I stl 3 liksom..  Sega Svea här liksom *morrar åt mig själv

• Frusna flickan
    Ugglan71 skrev 2009-08-11 09:15:13 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-08-11 00:18:22 följande: Jag såg en 3 i OM butiken i går
    Men va?? Varför bor man  fel stad? (El ja, jag bor ju verkligen  rätt stad, men inte  OM-sammanhang ) Ska ringa dem. Tack!
  • Frusna flickan

Min dagen blev jeans och en 4 continent x-stitch purple, hasbeens träskor natur. Känner mg jättefin!

Snygg Freemind

• Frusna flickan
    Ugglan71 skrev 2009-08-11 13:14:34 följande:
    Jippi, jag ska på Odd Molly party i nästa vecka i deras butik på Humlegårdsgatan.... trodde inte att det fanns platser kvar (en förmån via mitt amexkort(platinum)) fick mail för en stund sedan. De kommer att bjudas på champagne och höstkollektionen kommer att visas upp och folk från CSC (de som gjort hudvårdsprodukterna)... Ska bli så skoj att jag inte kan vänta. OM grundare kommer vara där med. Skoj skoj skoj!!!
    Gud vad kul!

Lite annat skvaller från mig... Jag fick veta för några år sedan att man är släkt  släkten med ljuvliga Odd molly-Helena C... Trodde jag väl aldrig. Min fars bror är gift med hennes halvsyster. Detta framkom när han dog. Ingen av systrarna levde med honom.
  • Frusna flickan
    Bina skrev 2009-08-11 19:35:24 följande:
    Jag är så ledsen.. jag är lurad... jag vet inte hur jag går vidare nu..www.tradera.com/Ny-klanning-fran-market-Odd-M...kolla omdömena.. Anledningen till att jag mitt pucko vågade handla var att det var bild i samma miljö som en jag tidigare handlat av på samma ort. Jag trodde såklart att det var dottern i familjen som reggat sig.
    Men det var ju den säljaren vi pratade om häromdagen Jag skrev ju att det var en bedragare för att varna er. Menar inte att strö salt i såren. Jag är arg på tradera som tar sån tid på sig att stänga av folk. Då hade inte detta behövt hända dig.

Så ledsen för din skull Bina. Skriv till tradera! Du har väl bankkontonummer till bedragaren nu i alla fall vilket kan hjälpa polisen.

Jag blir lite rädd när jag läser om alla kopior och allt men har aldrig själv råkat ut för sånt. Jag köper bara av folk som har bra omdömen (ej nya säljare) och inte bara säljer nytt i massupplagor.

Åh så jobbigt och deppigt......... Så surt och man blir så himla förbannad.. Hur kan folk bara göra så mot sina medmänniskor?
  • Frusna flickan
    Mamma till N o N skrev 2009-08-11 20:04:07 följande:
    www.tradera.com/Odd-Molly-390-dress-stl-3-pin...Min länk.... Nu i efterhand känner jag mig som en idiot som gick på priset, jag kommer polisanmäla och hoppas att du "Bina" också gör det!!Är det någon ide att kontakt OM huvudkontor? Bryr dom sig??
    Men alltså, ni har inte köpt av samma person. Bina köpte väl av osolomio som nu är avstängd pga att någon stulit annans personuppgifter och inte hade några varor alls och du av lovisol eller något sånt som säljer kopior. ? Blir förvirrad nu men så har jag ej hunnit läsa ikapp allt ännu
  • Frusna flickan
    Bina skrev 2009-08-11 20:15:16 följande:
    Självklart kommer jag polisanmäla om det är så att jag inte får kontakt eller leverans.. jag har i första läget mailat tradera och payson för att höra vad de kan hjälpa mig med. Säljaren hade varit smart och valt paysonbetalning... jag trodde såklart det innebar en garanti men tji får nog jag.. det innebär inget alls mer än personen har MINA pengar samtidigt som jag klickar ok. Jag som var novis på betalningar trodde såklart att det var som de två gånger tidigare i mitt paysonliv.. jag godkänner varan och sedan betalas det ut
    Aj fasen.. då har du inte heller bankkontonumret att ge polisen. Då tar det ännu längre tid för polisen om man ska blanda in payson också. Sånt här är så vanligt också att polisen inte har tid
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna