Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly tråd för oss inbitna

Frusna flickan skrev 2009-08-08 11:54:15 följande:
    Ja denna säljaren ha ringet att sälja. Någon använder någon annans personuppgifter - det är en lurendrejare som är anmäld.
    Fick ej med inlägget jag citerade men det handlar om det som var "för bra för att vara sant". Berry dressen bla...
  • Frusna flickan
    Stargirl skrev 2009-08-08 15:55:06 följande:
    Tips som jag själv fått i denna tråden är rödcederträ och rödcederträ olja. Man kan köpa små ringar av rödcederträ som man kan trä på galgarna och fylla på me dolja. Pälsänglar ska tydligen HATA det och inte gå i närheten.
    Bra tips! vet du var man köper? Jag har också konstiga djur i min urgamla lya..
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-08 21:57:56 följande:
    God kväll!Äntligen lite FL tid (sonen nattad och sambon jobbar kväll)PPP- Fint fynd! Blir lite sugen på att besöka OM-butiken igen. ÄR lite sur över att min superpleated inte funkade i storlek. "tur" att den var lätt att bli av med i alla fall... alltid något Alltså, ibland är jag lite väl impulsiv för att vara en planerande människa. Denna knappade jag hem på 3 röda. Vet inte ens om jag vill ha den...www.tradera.com/-ODD-MOLLY-BLUS-TUNIKA--STORLEK-2--JATTEFIN--aukti on_96678504Inte min annons men tydligen snart min blus
    Jag har haft en sån i samma färg. Tycker att den är jättefin. Dock lite genomskinlig men så är det ju ofta..........
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-08 22:20:57 följande:
    Tack för att ni övertygar mig om ett bra köp. Vilken storlek hade du och vad har du i andra OM-plagg?
    Nu svarar jag fast det ej var direkt riktat till mig. Jag hade stl 3 och mindre hade jag inte kunnat ha. Jag har tre på saker som sitter åt vid bysten, annars 2. man kan nog inte gå ner en stl mot normalt på den iaf.

Cupcaken blir nog lite för mkt att ha under, men jag kanske ej får medhåll. Jag tycker att det är bäst med ett ärmlöst tight linne för bästa look. Tunikan är jättefin tycker jag och börjar undra varför jag sålde den. Men så är jag ju extremt ombytlg när det gäller mina OM. Har svårt att spara utan byter ofta ofta..
  • Frusna flickan
    Puffig Pingla skrev 2009-08-08 22:11:01 följande:
    OM-butiken hade en massa pink lovfirst kvar idag. Kollade dock inte storlekarna. Wink och Mathilde hade oxå en hel del förra veckan.
    Till vilket pris?? Åh varför bor jag inte  Sthlm *suckar Jag kan säkert ha både 2 el 3.................................... F-N
  • Frusna flickan
    Frusna flickan skrev 2009-08-08 22:49:56 följande:
    Till vilket pris?? Åh varför bor jag inte  Sthlm *suckar Jag kan säkert ha både 2 el 3.................................... F-N
    Men kanske dyker några upp på tradera snart
  • Frusna flickan
    Solskensmamman06 skrev 2009-08-08 22:35:15 följande:
    Har läst ikapp lite. Snabb fråga - hur visste vi att den som sålde Berry dressen för 1200 var oseriös? Jag förstår inte helt, så det är bara därför som jag frågar, eftersom jag blir så rädd för att köpa på T eller Blocket nu när allting verkar vara kopior... Inget illa ment eller så - undrar bara!Tur att det finns lite insatta personer här som kan mer än vad jag själv kan i alla fall!
    Kolla omdömet på den säljaren

Var inte rädd för att köpa beg av seriösa säljare med goda omdömen på tradera. Blocket köper jag bara på om jag kan åka och hämta själv. Tradera har jag bara blivt blåst på en gång och jag har gjort hundratals affärer. Reka alltid dyrare varor så kan inte säljaren säga att det beror på postens slarv om inga varor kommer.
  • Frusna flickan
    Puffig Pingla skrev 2009-08-08 22:54:45 följande:
    Men du, de skickar. Iaf både OM och Mathilde. Ring och kolla.Tror nog att ev Wink skulle kunna göra det också.
    Oki, kanske ska ringa.. Vlket pris är det nu? tack för hojterbjudandet
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna