Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly tråd för oss inbitna

Såklart ska vi dela med oss. Jag väntade bara på mailsvar om jag skulle få min Berry dress. Jag fick den (bokat alltså) och den kostade EUR 115 hos Nina B, i powder stl 3. Någon 2:a verkade ej finnas. Jag frågade ej om andra stl.

Ville så gärna ha Berry dressen som jag inte tyckt mig ha råd med tidigare. Dessutom är frakten rätt dyr och jag väntar på andra varor som ej skickats så det var bra att få med denna goding.

Jag är ju rätt ny här och vet inte hur ni brukar göra. Jag bor ju på internet och letar överallt och shoppar, säljer själv en del på T och blocket och håller på. Jag är ledsen om jag bröt mot några regler som inte direkt ville basunera ut det när jag endast mailat och frågat om Berryn. Skulle jag gjort annorlunda? Vill ju inte börja min tid  gruppen med att bli illa omtyckt..................

• Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-07 16:41:55 följande:
    Nej det tycker jag inte. Väntar man svar vet man ju inte om man fått den. Sen blir man ju så klart nyfiken Hur som helst är du supersnygg i livealoten i BT!
    Tack så mycket!

Jag antog att de flesta här  tråden skulle förstå eftersom stället fråga precis nämnts  tråden och att jag vet ju hur jag själv har hållt på  flera år med mitt sökande, köp och sälj så jag tänkte att jag var bland likasinnade. Jag ville inte att det skulle stå till öppet beskådande bara på hela internet.

Jag har tidigare letat efter en OM-tråd och vi var några som försökte oss på att starta en en gång  tiden men intresset var då inte så stort. Jag blev jätteglad när jag fick syn på denna. Äntligen känner jag mig inte helt galen som vissa av mina vänner tycker Vet inte hur många gånger jag fått höra att jag borde handla mer på H&M. Jag handlar ju faktiskt där ibland.

Jag har också en tendens att babbla för mycket när jag skriver bla bla bla bla
  • Frusna flickan

Duntoffla: Blev just kär i din Lovefirst tunic pink  BT............ Har ej sett den i den färgen innan. Ljuvlig  

• Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-07 20:20:40 följande:
    Jag hade inte heller spanat in den. Egentligen känns kanske chalk mer praktisk (lättmatchad) men den fanns bara i "fel" storlekar. Tror att tunikan blir toppenfin till ett par jeans. Hade du visat mig den tunikan för ett halvår sen hade jag tyckt den varit skitful Smaken ändrar sig lite...
    Ja man behöver vänja sig vid vissa. Ofta tar jag en lugnare färg för att jag tänker att det är mer praktiskt men det man oftast får komplimanger för är det man själv inte gissat. Jag har en smock shirt dark pink. Den är nte alls svår och jag kan tänka mig att ungefär det som passar tll den passar till din fina lovefirst. Jag gillar själv att få matchningstips så jag ger några. Jenas som du sa men även jeanskjol el svart kjol är superfint (kanske ej mitt  högsommaren) Sedan har jag ett par grå byxor som är superfina till det rosa - se BT. De kostade inte ens en hundring

• Frusna flickan
    pumbalumba skrev 2009-08-07 20:18:45 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-08-07 20:07:27 följande:Äntligen känner jag mig inte helt galen som vissa av mina vänner tycker Vet inte hur många gånger jag fått höra att jag borde handla mer på H&M. Jag handlar ju faktiskt där ibland. Jag som nyligen har hamnat i träsket har redan fått höra liknande
    Och värre lär det bli
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-07 20:54:46 följande:
    jag är också lite "feg". Har mkt svart i garderoben men började i våras med lite starkare färger och shit vad komplimanger jag fick Särskilt från killar på jobbet.Vilka grå pratar du om? ÄR det inte jeans i BT? Som tur är har jag snart en pleated denim skirt på väg hem
    Du var nog där inne medan jag klistrade och höll på Lätt oteknisk som jag är..
  • Frusna flickan
    Frusna flickan skrev 2009-08-07 21:10:45 följande:
    Du var nog där inne medan jag klistrade och höll på Lätt oteknisk som jag är..
    Och ja det är ett par underbara Nude jeans tight lonh john i BT till Livealoten om det var det du menade. Sorry OT
  • Frusna flickan

Härligt initiativtiv Bina! Någon  sökte en missng dress  rött stl 3. Den fanns med bra rabatt hos Nina B. Kan ju klämmas ner i någons paket för frakfördelar kanske? (Mitt tex som skickas nästa vecka.)

• Frusna flickan

Ja denna säljaren ha ringet att sälja. Någon använder någon annans personuppgifter - det är en lurendrejare som är anmäld.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna