• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

God morgon! Sitter i gårdagens och mysiga haight pants.. det var mysigt - vi blev inomhus!

• Bina
    Siabellon skrev 2009-06-14 08:38:18 följande:
    jag ska alltså inte dit på nåt norrländskt o-vis med o-syrran. utan jag OCH syrran. o vi ska vara ALL by our selves. *suck*
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-14 08:35:09 följande:
    Morrn! Du var först! Jag kunde inte låta bli att starta en. ska fota mina plagg o lägga upp så småningom skönt att ni blev inne igår, var lite rädd att du förfrysit dig lr nåt. Idag blir det inte mycket vid datorn för mig. vi ska dra t grannlänet o gå på IKEA. jag osyrran alla by our selves. Härligt! TROR det blir hitandrunnen m blåa tightsen jag hade i går - också! *schyy*
    Jag lovar att inte skvallra
  • Bina

Visst är det väl så att jag borde få shoppa något när jag gått upp min sovmorgon eftersom maken tydligen hade väldigt trevligt med grannskapsmännen och "ramlade in" vid fyra i morse?

• Bina

Siabellon - det låter lyxigt att gå på IKEA utan barn, jag önskar god shoppinglycka!

• Bina
    Stargirl skrev 2009-06-14 09:49:46 följande:
    MEN DÅ *sur* kan inte ngn annan lägga bilder på sina OM plagg i bildtråden? Jag är ju helt ensam nu
    Vi andra bloggar istället Nej men seriöst har jag inte fotat alla mina plagg ännu..
  • Bina

ops.. jag köpte en tenfold knit chalk ser fram emot en härlig sommarkofta att ha öppen.. gillar min lovely knit massor men den ser fånig ut när den inte är knuten. (på mig iallafall)

• Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-14 10:21:32 följande:
    Grattis! Rea eller till ord pris?
    Bina reashoppar inte.. finns inget.. däremot var jag så snabb på tangenten att jag dessutom lade på mig en extrakostnad för postförskott... *vansinnigt irriterad på mig själv* klick så var ordern iväg *GAH*
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-14 10:39:20 följande:
    Bina: Testa att maila om att du vill makulera ordern och lägg in en ny med rätt betalningssätt.
    *äsch*jag vill inte riskera att stå utan så jag får väl ta den extrakostnaden och därmed lära mig något för livet ?-)
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-14 11:14:08 följande:
    Bina: Var det du som var ute efter en jeansjacka? Finns på tradera till bra pris just nu.
    Nej inte jag. Men bra tips för andra!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna