• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

freemind skrev 2009-06-15 19:42:14 följande:
    Visst är den UNDERBAR! Jag fullkomligt älskar min :)
    Ja den är klockren till midsommar för mig - hade tänkt Berry (det var en av alla tillfällen som användes som argument att köpa)
  • Bina

gambia - säkert du behöver en 4 på den?

• Bina
    gambia90 skrev 2009-06-15 20:00:14 följande:
    njae vet inte? Är de stora? har ni sett dem i 3or någonstans då?
    mm.. jag inboxar dig
  • Bina
    gambia90 skrev 2009-06-16 08:01:59 följande:
    det var jag som tog den på köp nu, så vi får väl se ;) Hon bor i närheten av mig och jag förslog att vi skulle mötas så.............
    Perfekt - då är det ju ingen risk för att du blir utan plagg!
  • Bina

*klagar* det finns ju inget skojigt på rean..

• Bina
    villemina skrev 2009-06-16 10:20:15 följande:
    Suck... Vann en auktion på en OM-blus i torsdags, men har inte hört ett ljud från säljaren... Hon använde sig av Traderas automatiska vinnarmail och jag betalade in totalbeloppet på en gång (vill ju ha blusen snabbt! ). Har mailat henne 4 ggr och vill ha en bekräftelse på att pengarna kommit till henne och så vill jag att hon mailar när hon skickat paketet. Har bett om svar på varenda mail men inte fått nåt. Provade att ringa till numret hon angivit i sin profil men där kom en Telia-röst som sade "numret används inte - var vänlig kontrollera numret". Säljaren har aktiva auktioner ute nu och bara positiva omdömen (över 100 st). Hon har aldrig förr sålt något OM-plagg... Eftersom hon hade 100% positiva omdömen och det var en egen bild på tunikan så litade jag på denne säljare. Men det känns lite skumt när man inte får svar på mailen... Hoppas det kommer ett paket idag eller senast imorgon i min postlåda.
    tråkigt.. du får gärna inboxa mig länk till auktionen.

Har du gjort mer efterforskningar? Sökt på birthday.se hitta.se och eniro? ... där kan man få fram en del.
  • Bina
    gambia90 skrev 2009-06-16 10:39:01 följande:
    vet ni om denna säljare är seriös? Är sugen men jag såg hennes fraktpriser på alla henne auktioner och jag väljer nog att avstå...Har mailat en fråga om rek ingår eftersom det är så hög frakt. www.tradera.com/Odd-Molly-blus-stl-4-helt-ny-...
    gissar att det är inkl emballage - att hon lagt till det... (har du en sån blus?)
  • Bina
    gambia90 skrev 2009-06-16 11:27:18 följande:
    jaaaaa!!!! har hittat en jane loves terry, blå, stl 4 på rea för 710kr!!!!!!! på maritza på götgatan. de hade inte börjat med rean men eftersom jag frågade så fick jagtill reapris!!!
    ÅHHHH GRATTIS!! (de hade inte två?)
  • Bina
    gambia90 skrev 2009-06-16 11:49:13 följande:
    jag har sådan i almost black och chalk ;) stl 4
    Härligt! Den i chalk är det av äldre modell? (anledningen till att jag undrar är att jag letar efter den riktigt gamla modellen och söker kollektionsnamnet på den.. den skall vara grov i bomullen)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna