• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-06-16 21:37:03 följande:
    Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina!
    10 points!
  • Bina

*viskar* Nu har gambia retats så mycket med sitt snack om en blå jane loves terry tunika att jag nog måste sälja min rosa för att leta land o rike efter en blå.

Knäpp eller knäpp?

• Bina
    Siabellon skrev 2009-06-16 21:48:15 följande:
    you have heter det väl? *kliar mig förvirrat i huvet*
    Vi får väl Swappa.. bytlåna lite nu har du som första person härinne fått min lista ... har jag fått din? *letar letar letar* näää inte det
  • Bina

Siabellon - den är rymlig.. det är 3:a på min och den sitter fiiiint! (jag har dock inte outat den ännu så inga bilder)

• Bina

Är det någon som tänker ninjabuda på Tradera om en stund? ... jag vill inte sitta mot någon härinne..

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-16 22:40:00 följande:
    På vaddå? Något blått?
    Ja jag vill - men jag borde verkligen inte nej jag skall inte... jag måste hålla igen nu och tvärtom faktiskt rensa lite. *ågren* (det var n ä s t a n så att jag hoppades att klänningen inte skulle passa så att jag "slapp" känna att jag måste ha den)
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-16 22:32:10 följande:
    Men GUD!när skulle lilla jaaag hinna skriva ner A L L A mina plagg på en lista?! *tar mig för pannan*
    Seriööööööööööst - hur svårt kan det vaaaaa?
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-16 22:56:42 följande:
    är det den om en timme ni pratar om?
    ja men jag lägger ner det... jag måste avyttra lite istället... jag vet ju hur det är om en månad när nästa kollektion kommer.

håller andan och lägger upp på tradera
  • Bina

OMG nu har jag hjärtdunk.. men det finns ingen återvändo.. jag måste och vet att jag vill ha gjort det här före juli..

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna