• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

villemina skrev 2009-06-16 11:20:21 följande:
    Phu! Fick svar från säljaren nu! Blusen är postad så allt är i sin ordning!!! Bara till att hoppas att den kommer fram oxå! Tror inte jag ska handla på tradera nåt mer, mina nerver klarar inte det, känner jag!!
    Skönt!!
  • Bina
    gambia90 skrev 2009-06-16 11:55:54 följande:
    nix, den tunnare ;( Tycer att den ädre är finare men då visste jag inte ens om att OM existerade ;)
    Appropå det så har jag dagens molly i bloggen med en liten fråga i OM-kunskap.. kan man svaret så har man också svaret från när jag samlat på Mollysar.

everydaymolly.blogspot.com/
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-16 10:50:26 följande:
    Men kolla här: www.tradera.com/Fantastiskt-sot-Odd-Molly-oml... hur 17 klarar hon att få den så snyggt knuten? Jag har aldrig använt min pga de där jäkla banden som bara inte går att få fason på! Eller är min felsydd o det fattas ett hål i sidsömmen som de flesta omlottplagg har?
    Bättre den flyttar till mig så skall jag piska iordning på den - den passar bara inte på dig
  • Bina

Någon som msn:ar och vill prata icke offentligt? inboxa gärna.

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-16 13:53:24 följande:
    *Gäääääääsp* Är helt slut sedan gårdagens kalas och då slutade det ändå vid 23-tiden. Och knappt något att dricka fick man  (pinsamt med alla gäster som satt och väntade på påfyllning). Är det någon som fått ett paket fel från Idyll? Hon ringde mig och frågade om jag fått rätt grejer men jag har inte hunnit hem och kolla posten än (och skicka Binas paket). Har dessutom på lunchen hunnit göra ett blocket-klipp. Helt ot från OM men jag tjatar ju om gummistövlar hela tiden. Har precis hämtat ett par oanvända begie Ilse Jacobsen för 500kr. Det visade att säljaren jobbade i samma hus som jag så det gick ju turbofort. Kommer bli sååååååå snygga till mina Mollysar (och bra att ha vid svampplockning i höst).
    Hoppar in rakt in i tråden - utan att läsa tillbaka... jag vill bara rapportera att jag numer har lagt undan ett par gummistövlar *ASG* ... men de är blå med vita stjärnor... det blir väl fint om man tänker till hur jag var klädd i lördags

Hoppas du fick rätt leverans!!!!!!!!!
  • Bina
    LR75 skrev 2009-06-16 17:29:30 följande:
    Fick hem min Lovely knit jacket idag och det var som jag befarade...den passar inte min alltför stora byst...skitbra i övrigt men jag har alldeles för stora tuttar. Så nu får den flytta tillbaka till butiken...eller kanske bli bytt mot en Jascha i rosa som jag vet funkar. Usch vad lessen jag blir...funderade ett tag på att behålla den men jag vet ju att dessa tuttar sitter där dom sitter...dom går inte att banta bort. Så nu kan jag bara drömma om den skönheten som inta får bo hemma hos mig... *gåter*
    Jag måste säga att jag råkat ut för samma sak.. men då var det en rosa.. jag såg ut som miss piggy med boobisarna... däremot fungerar den blå utmärkt.
  • Bina

Vem har fått hem en tenfold knit bomull chalk och en lovealot blouse chalk idag?

• Bina
    Siabellon skrev 2009-06-16 20:31:08 följande:
    Bina: hur har det gått med Mollymailet? passade den damen t färg o strl månne?
    förlåååååååt - har bara provat snabbt men den blir toppen att ha tror jag - rymlig som attans nästan så jag hade velat ha en storlek mindre.
  • Bina
    gambia90 skrev 2009-06-16 20:28:05 följande:
    var och hätade min jane loves terry midnightblur stl 4 hos maritza idag. Jäklar vad skön den är. Jag måste ha en i rosa också!!! Är det ingen som sett en sådan i svensk butik stl 4?
    avis - jag vill också ha en blå *gråter*
  • Bina
    randig skrev 2009-06-16 20:58:09 följande:
    Åhhh jag lyckades förut idag norpa åt mig en sån fin jacka på tradera för köp nu pris 1000:- , ibland lönar det sig att kolla nyss upplagda auktioner! Så nu hoppas jag den lever upp till mina förväntningar och att den kommer fram till mig ordentligt! Skrev ju igår om mina planer på en Tootsie Coat i purple, det här är den andra varianten med skärp i midjan. Hoppas såååå på att den kommer sitta bra! Glad glad!
    OJ - det var ett bra pris! GRATTIS!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna