• Bina
    Innerjoin skrev 2009-06-14 19:23:17 följande:
    Precis ninjat mig till denna: www.tradera.com/auction/auction.aspx... Ok pris eller?
    Bra pris med tanke på nypris 1499:- Nu blev jag sugen att ha min i morgon - det får nog bli så.
  • Bina
    morgonsolan skrev 2009-06-14 19:14:38 följande:
    Hoppar in här igen med en lite fråga . Köpte lovlier knitted cardigan i går och hade den på mig under kvällen. Är det någon mer här som har den och upplever att den liksom "faller ned" inunder den sidan där man inte knyter? Alltså, den sidan som stooppas in mot kroppen, över vilken man sedan knyter knuten, den ramlar ju in mot mitten och blid till en tygkorv på magen. Förstår ni hur jag menar? Jag funderar på att sy in två enkla små band för hand. Ett i höger söm och ett i vänster kant på koftan. Om jag sedan knyter dem inuti koftan så borde den ju "hållas uppe". Någon som gjort så?
    Jag har ingen Lovelier knit men en Lovely knit och jag har inte upplevt det du var med om.
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-14 20:13:33 följande:
    Hej hopp! Vågar mig knappt in. Ni har väl shoppat järnet idag när jag inte varit med här........Själv har jag spenderat dagen på IKEA och det är ju också kul, men man missar så mycket här bara. Har man börjat bli FL-O.M-tråd-biten eller vad?! har uppdaterat min BLOGG! *stolt* inte med nån bild dock utan en liten anekdot om nån är sugen på att läsa........Ska snart lära mig föra över bilder fr digitalkameran till datorn o då jäsiken ska det bli fota av! mollyholic.se Välkomna!
    reeeeeedan läst o kommenterat ...... saknar bild
  • Bina
    Innerjoin skrev 2009-06-14 20:26:15 följande:
    Hur gör ni om ni handlar på Tradera? Betalar ni bara vanlig frakt och håller tummarna att det ska komma fram, eller lägger ni till rek?
    Det senaste har jag lagt rek.
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-14 20:30:16 följande:
    Du är min allra trognaste läsare! *kärlek* SKA lära mig kameran...... BTW: berrydressen sitter ju som en smäck på dig! Jag har aldrig varit sugen på den fast den är underbart fin men när man ser den så där så vete katten. men jag tror inte jag har den rätta kroppen. Jag måtte ha Sveriges konstigaste faktiskt. Bredare axlar än höfter, stora (läs lååånga) tuttar, gubbmage och rätt smala ben. ni ser det framför er va? Som en morot med påmonterad rädisa mitt fram o två slanggurkor något högre upp(inte mycket)
    Nu tror jag du är elak mot dig själv men det låter skojigt och långa tuttar, det har jag också
  • Bina

wohoo PPP is in town.. hur gick det hur gick det.. och har du haft det mysigt?

• Bina
    Siabellon skrev 2009-06-14 20:31:24 följande:
    Jag har betalat rek på ett OMplagg men det var när jag var ny. sen har jag faktiskt struntat i det. har funkat hittills. Peppar peppar
    och jag har gjort precis tvärtom.. eftersom det gått bra så länge börjar det bli läge för att det går snett om man inte rekar.. (där ser man hur olika man tänker men däremot om det är av "känd" person har jag skippat rek)
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-14 20:51:06 följande:
    Bina Darrrrrrrrrrrrling! I've got something for you!
    AJ LAV JOOOOOOOOOOOOOO *hoppar och studsar av lycka men biter mig i kinderna för att inte spegla glädjen för maken*
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-14 20:53:31 följande:
    *ASG* ja de där koderna är lagom skoj.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna