• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • lillie

Nån som har Imagination Wrap? Hur är den i storleken? Funderar på att beställa en och tycker det ser ut som en modell som kan vara rätt stor. Men bäst fråga er, säkert nån som vet :0).

Hur gick det förresten men den där klänningen nån hade köpt på Tradera (tror det var Bina?)och ville reklamera?

• Bina
    lillie skrev 2009-07-09 15:46:36 följande:
    Nån som har Imagination Wrap? Hur är den i storleken? Funderar på att beställa en och tycker det ser ut som en modell som kan vara rätt stor. Men bäst fråga er, säkert nån som vet :0). Hur gick det förresten men den där klänningen nån hade köpt på Tradera (tror det var Bina?)och ville reklamera?
    Hej - ja det var jag... och jag kan berätta att det var en person som har kontakt med åf. Jag gav 1060 inkl frakt för den och jag fick 700 tillbaka för att fixa den, så ja jag behöll den. Nu återstår bara att hitta en lämplig skräddare.
  • lillie

Hej. Vad bra att ni hittade en lösning. Vad menar du med att "det var en person som har kontakt med åf"?

• Kajsan
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 15:07:42 följande:
    Fast man måste väl kunna efterslysa om det finns i någon butik. Däremot inte om någon vill sälja till en privat???
    Exakt!
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • NewYorker

Har inventerat Mathilde i PK-huset ganska väl idag, och kom hem tomhänt.
    Jag klär inte i Confetti Tunic, det bara är så.
    Och efter att ha inhandlat drömklänningen igår får jag avstå Berry (for now).
    Wraps ska jag inte ha (snygga på alla utom mig, typ).
    Och Lovelier Knit i blått har jag redan.
    Osv ...

NU vill jag shoppa HÖSTNYHETER!!! Vågar man somna ikväll? Det känns som det kommer att vissla till och så är allt slut ... och jag måste ha fjärtilstunikan i choccolate, jag bara måste ...
    Och 327an i powder, en måste också in i samlingen ...

LÄNGTAR!!!!

Kramkram

• Bina
    lillie skrev 2009-07-09 16:04:52 följande:
    Hej. Vad bra att ni hittade en lösning. Vad menar du med att "det var en person som har kontakt med åf"?
    Ja jag vet alltså inte om det faktiskt var en återförsäljare eller om det var en anställd eller en släkting till en åf. Hon sade saker som bekräftade det. (de får inte sälja så på Tradera)
  • NewYorker

Tack Bina ... Men du ska veta att det kändes ....... öööööhh ... KONSTIGT!

• NewYorker

Jag känner mig patetisk, måste sluta uppdatera hela tiden ... det kanske inte händer något i webshopparna förrän imorgon ...

Går och sätter på potatisen istället ...

Intet är som väntans tider!

• Bina
    alias skrev 2009-07-09 16:45:56 följande:
    Tack Bina ... Men du ska veta att det kändes ....... öööööhh ... KONSTIGT!
    *fniss* ja jag kan tänka mig det - åh gud vad jag har kämpat här hemma idag för att inte dra iväg ett sms... och än mer med att inte klicka köpnu till överpris på Tradera..
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna