• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 10:31:24 följande:
    Åsså har vi dagens outfit klar. Fick ju tag på två pointelle från Amore Spare Integritas härom veckan. En beige och en chalk. Supersköna men man får ju en urringning som får varje hetrosexuell man ur balans.
    Jag har alltid linne under. Det blir för mycket annars.
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 10:31:24 följande:
    Åsså har vi dagens outfit klar. Fick ju tag på två pointelle från Amore Spare Integritas härom veckan. En beige och en chalk. Supersköna men man får ju en urringning som får varje hetrosexuell man ur balans.
    ASG!

Den här väntan på Höstkollektionen känns lite som politisk valvaka, spänningen är olidlig.. Kommer högerblocket vinna? / Kommer det finnas fjärilstunikor i både rose och powder?? Samma sak!
    *fixar fruktsmoothie till mig själv och pulversmoothie åt PPP*
  • Puffig Pingla
    Stargirl skrev 2009-07-09 10:43:59 följande:
    Jag har alltid linne under. Det blir för mycket annars.
    Oh, vilken typ av linne? Kan du lägga upp bild i  din blogg? Linnet är ju så skönt så jag vill ju kunna ha det. Om jag fortsätter se ut såhär kommer de manliga kollegorna anmäla mig för sextrakasserier snart.
    Audrey Will skrev 2009-07-09 10:52:51 följande:
    ASG!Den här väntan på Höstkollektionen känns lite som politisk valvaka, spänningen är olidlig.. Kommer högerblocket vinna? / Kommer det finnas fjärilstunikor i både rose och powder?? Samma sak!*fixar fruktsmoothie till mig själv och pulversmoothie åt PPP*
    *Burp*
    Tackar Glossy!
  • Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 10:59:07 följande:
    Menar du pointelle linnen eller pointelle tröjor? Jag har ett linne under pointelle tröjan för ringningen är så djup.
  • Puffig Pingla
    Stargirl skrev 2009-07-09 11:09:20 följande:
    Menar du pointelle linnen eller pointelle tröjor? Jag har ett linne under pointelle tröjan för ringningen är så djup.
    Det här.

På min bild ser det ju helt ok ut men sen börjar det klättra neråt.
    Enda lösningen just nu är väl att sitta blickstilla på kontorsstolen. Det är jag redan proffs på
  • Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 11:14:16 följande:
    Det här.På min bild ser det ju helt ok ut men sen börjar det klättra neråt.Enda lösningen just nu är väl att sitta blickstilla på kontorsstolen. Det är jag redan proffs på
    Den har inte jag. Pointelle namnet används ju av många olika plagg.
  • efva
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 11:14:16 följande:
    Det här.På min bild ser det ju helt ok ut men sen börjar det klättra neråt.Enda lösningen just nu är väl att sitta blickstilla på kontorsstolen. Det är jag redan proffs på
    Du förgyller min tråkiga jobbdag med underbara kommentarer
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna