• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • nick name
    Audrey Will skrev 2009-07-09 17:30:58 följande:
    Ja det är den jag med tjatar om , visst är den underbar.. Berätta gärna om du lyckas haffa en!
    Den är som gjord för mig! Skall scanna webshopparna i morgon.
    :frossa
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 17:34:33 följande:
    Och det går bra för dig? Ja, den är jättesöt. Men lite väl grå för mig. .......eller...... katten oxå! Så här blir det hela tiden. Först tycker man att njaaaaa, på nån annan kanske. Sen tre dagar senare är det ett måste i ens liv.Tror jag ska börja samla på stenar i stället. Verkar enklare..... men svårare att välja...
    Så patetiskt, jag kan inte ens länka till plaggen jag inte har råd att köpa!

Eller hur, man ändrar smak stup i kvarten, man blir trött på sig själv..
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-09 17:42:02 följande:
    Så patetiskt, jag kan inte ens länka till plaggen jag inte har råd att köpa!Eller hur, man ändrar smak stup i kvarten, man blir trött på sig själv..

Fast det roliga är att det är samma top som du och nick name sitter och länkar till.

Då måste den ju vara fin.

• Skrutteruttan
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 09:27:34 följande:
    Skrutteruttan - vad snyggt det var med Private Dress och Bloomers ihop. Katten oxå! Nu fick jag köpsug igen.Och vad söt du var
    Men åh, tack, vad du är rar {#lang_emotions_smile}
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 17:47:13 följande:
    Fast det roliga är att det är samma top som du och nick name sitter och länkar till.
    Då måste den ju vara fin.
    Ja det måste den ju bara va då

Nick Name - vet du vad den kommer ligga på i pris? Runt 2000?
  • Mabimao
    alias skrev 2009-07-09 16:40:36 följande:
    Har inventerat Mathilde i PK-huset ganska väl idag, och kom hem tomhänt.Jag klär inte i Confetti Tunic, det bara är så.Och efter att ha inhandlat drömklänningen igår får jag avstå Berry (for now).Wraps ska jag inte ha (snygga på alla utom mig, typ).Och Lovelier Knit i blått har jag redan.Osv ...NU vill jag shoppa HÖSTNYHETER!!! Vågar man somna ikväll? Det känns som det kommer att vissla till och så är allt slut ... och jag måste ha fjärtilstunikan i choccolate, jag bara måste ...Och 327an i powder, en måste också in i samlingen ...LÄNGTAR!!!!Kramkram
    Fick hem paket från Mathilde idag......jeanskjol...som passade...Hurra!.....en livealot....och en robe......Jag är sugen på mer fynd.
    Vad fanns det mer än det du redan skrivit? Orkar och minns du? Frotté? Plysch? linnen? Toppar? Klänningar?
  • nick name
    Audrey Will skrev 2009-07-09 17:55:00 följande:
    Ja det måste den ju bara va då Nick Name - vet du vad den kommer ligga på i pris? Runt 2000?
    Ja, den verkar hamna däromkring. Jag tänker inte handla den på Tradera (den annonsen du länkar till) till överpris och riskera en kopia iaf. :nejnej

Undrar hur den ligger storleksmässigt, jag är en 1-2:a
  • Stargirl

Jag är sååååå frustrerad.....jag vill SHOPPA NU!!! Fan....vi som ska åka till IKEA imorgon. Har jag inte fått shoppa OM innan dess så åker jag ingenstans *så det så*

• puss

och vem har en jacka med sprund i ryggen och knytband, stl 3 att sälja?

det är tammefan roligt nästan jämt
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna