Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly tråd för oss inbitna

MY god!
    Jeanskjolen, jeansklänningen och koftan med fjärila rfår flytta in v vår om de vill!!!!
    Blev ni också lite sjösjuka av filmaren? Jag hade velat se mer kläder och mindre hår och ben......
    Ääääääär såååååå avis på PPP!

• Mabimao
    Bambiblogg skrev 2009-08-01 22:22:31 följande:
    Men det var därför det inte kändes live, det var tusen olika kameror som dom klippte mellan
    I got that
    Men det var jobbiga bilder de klippte till......
  • Mabimao

ppp hoppas du hade det magiskt igår!!!!!
    Du har en hoodly väl, hur är 4:an, kan jag ha en tror du med tanke på att bkusen var för stor?

• Mabimao
    Kajsan skrev 2009-08-02 18:39:19 följande:
    DESPERAT BEHOV AV HJÄLP!Min fina Berry Dress ligger nerpackad med tags kvar i sin påse och väntar på att få användas på lördag då vi ska på bröllop.Men NÄ, då har dottern , med pizza i handen , tagit fram den och smetat en stor oljig röd pizzafläck på framsidan.Vad är oddsen?!Jag har Vanish gele och galltvål hemma, vad ska jag prova?Eller har nån nåt annat förslag? Det är ju en MARDRÖM!!
    My god.......ring första bästa kemtvätt i dag eller i morgon (beroende på vart du bor om det finns nån öppen idag)
    Jag skulle inte våga själv.
    Stackars dig!!!!!!
  • Mabimao
    Kajsan skrev 2009-08-02 18:53:21 följande:
    Det står tydligt på tvättlappen att den EJ ska kemtvättas
    OK, jag tänkte att de kanske kan fläckborttagnings knep som vi inte kan......
  • Mabimao
    jojoa75 skrev 2009-08-02 19:47:22 följande:
    Nån som vet om denna kommit, isf var?Tack freemind för svaret innan idag kajsan: hoppas att du får bort fläckarna!!!!
    Den kommer väl från vinterns kollektion. Den finns ingenstans ännu. Lite olika när affärerna får leverans. Sedan beror det ju på om plagget tillhör Fall -09 eller Winter -09.
    Det kan du kolla på OM sida där alla plagg finns.
    I affärer nu finns pree Fall -09 och Fall -09 kommer komma i mitten på augusti-september nångång.
  • Mabimao

......sorry.......det var Fall -09. Så den borde vara på väg till butik hyfsat snart.

• Mabimao
    huggan skrev 2009-08-02 20:07:25 följande:
    hej! söker en mönstrad anorak från odd molly. vit i botten.. såg den på en tjej på en fest men har inte lyckats hitta den. nån som vet vilken jag menar?
    Anorak? beskriv
  • Mabimao
    Solskensmamman06 skrev 2009-08-02 20:41:04 följande:
    Hej i tråden.Ni som har kolla - vilken kollektion / vilket år hade odd molly en broderad ros med texten odd molly på sin kollektion?Någon som vet?Tack på förhand!
    PPP har en förteckning på alla kollektioner
    parlorforpinglor.blogspot.com/
    scrolla ner en bit och du hittar dem på höger sida
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna