Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly tråd för oss inbitna

Kajsan skrev 2009-08-10 23:39:02 följande:
    Å vad snygg jag var Fotona är i den andra datorn, så jag lägger in dem om en vecka
    ....och fläcken är ett minne blott? Gud vad skönt. Ser fram emot bilder
  • Mabimao
    Bina skrev 2009-08-11 19:35:24 följande:
    Jag är så ledsen.. jag är lurad... jag vet inte hur jag går vidare nu..www.tradera.com/Ny-klanning-fran-market-Odd-M...kolla omdömena.. Anledningen till att jag mitt pucko vågade handla var att det var bild i samma miljö som en jag tidigare handlat av på samma ort. Jag trodde såklart att det var dottern i familjen som reggat sig.
    Förlåt språk.....men vilka djävla människor det finns.
    Antar att klänning ej finns? Att det ej handlar om kopia?
  • Mabimao

Mamma till N o N skrev 2009-08-11 21:26:22 följande:

Nu fick jag svar på mitt mail till säljaren!""Hej!!Tråkigt att du inte är nöjd.Givetvis så får du skicka tillbaka tunika.Jag sätter in pengarna imorgon.""Väntar med spänning på om pengarna kommer in imorgon! När hon skriver så här är det ju uppenbart att hon säljer oäkta. Annars skulle hon ju kräva bevis eller likn.
    Vad sa hon ang att du tror det är en kopia? Svarade hon inte på det alls?
  • Mabimao

Mamma till N o N skrev 2009-08-11 21:34:26 följande:

Nä... Jag har kopierat mailet rakt av..... Hon verkar onekligen lite skum.På min kofta har jag inte en sådan etikett och den är köpt på Pondus (garanterat äkta alltså ;))
    Men vad skrev du i ditt mail till henne? Frågade du ang kopia?
    Min har också streckat blått och sedan sytt men vit söm. Garanterat äkta!
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-08-11 21:44:27 följande:
    Fick hem pleated denim-kjolen idag från snälla Sylt här. Den är ju helt fantastiskt skön. Inte alls som min andra stela jeanskjol. Imorgon blir det nog den och min cupcake longtop om vädret tilllåter
    I lööööööve min....fin till allt.
  • Mabimao

Mamma till N o N skrev 2009-08-11 21:49:21 följande:

Jag skrev att jag var besviken och att jag ville ha tillbaka mina pengar. Har ju trots allt betalt 897 kr inkl rek. frakt.... Kolla bara på bilden på övre delen på tunikan, det fattas ju stygn det ser jättekonstigt ut....Hon ifrågasatte ingenting utan svarade bara att hon sätter in pengarna imorgon.
    Jag ser inte vart det fattas stygn......
  • Mabimao

Mamma till N o N skrev 2009-08-11 22:10:23 följande:

www.familjeliv.se/hem/mamma_till_n_o_n/galler...Kolla innanför min fyrkant på höger sida vid halsen! Stygnen är skeva och det fattas en "rand"
    Ahhhh.......jag kollade på vänster på bilden......nuuu ser jag. Hm.....
    Jag skulle frågat säljaren vart hon köpt den för att se vad hon har för förklaring.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna