Sara Mia skrev 2009-07-26 22:14:31 följande:
Hej!Nu har jag nyss lagt ut min nya Bubbles tunika på Tradera. SNYFT! Men jag kan inte ha den kvar då jag vet att den blir hängande i garderoben. Nej, det får bli något annat istället. Jag gjorde ett fynd på Lindex idag som passar perfekt till min brun/rosa lovely-knit (om jag får säga det själv). Det roliga var att jag köpte en lila top för 99:- (och Sloggi-hipsters om man ska vara detaljerad). När jag kom till kassan säger tjejen att: -Ska du inte ta ett till plagg. det är ju 2 för 1 så du får liksom ett till plagg på köpet. Jag virrade runt en sväng till och hittade ett rosa spets linne i bomull. Påminner lite om private embriodered fast på Lindex-vis. Och se det passade som hand i handsken när jag kom hem. Vilket lyckat impuls-köp! Jag fick inte in den på den allmänna OM-bildtråden här ovan för så jag "kastar in" ett par bilder i mitt eget bildgalleri om någon vill titta. Jag skulle gärna ha fler sådana toppar om de finns i annan färg nu när jag såg att det blev så rätt.Tyvärr har jag varit tvungen att lämna återbud till OM-träffen pga. inbjudan till 40-årskalas samma dag. Men jag litar på att ni andra rapporterar vad ni gjort sedan. Vem vet det kanske föds en ny tradition....
Fin till koftan
....synd på tunikan....såg den på Tradera.
Men, man skall vara nöjd, annars kommer man ju inte ha den.