• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • NewYorker

Åhléns = Åhléns City i Stockholm.
    Det finns ju fler.

Sorry.

• Innerjoin
    Bina skrev 2009-07-12 20:32:38 följande:
    Vi åker mot 08-land så jag kommer förmodligen synas åtminstone på Mathilde framåt Torsdag Vart åker ni?
    Haha, vi med!! Mycket troligt att det blir en Mollyprommis här med på torsdag, beroende på familjen...Annars lördag.
  • Mabimao
    alias skrev 2009-07-12 20:57:24 följande:
    Åhléns har massor, i grått, rosa och vitt. Några även i blått.Jag har f ö shoppat Native shirten nu, antog att ni var trötta på mitt tjat så jag slog till.
    way to go!!!!!!
  • Milliemolly

Underbara tipsare ni är här i tråden. Har länge känt mig ensam med mitt Molly-intress och lite "retad" av sambon för det........................skönt att kunna visa honom att vi är MÅNGA!

En liten fråga till. LjusRosa tenfold knit med Odd MOlly i marint på ryggen i bomull- finns den att hitta någonstans?

• Mamma2001
    Bina skrev 2009-07-12 20:22:06 följande:
    Jag har probleeeeem... hur skall man kunna packa ner hela Mollygarderoben och hävda att det är nödvändigt för sex dagars bortavistelse?
    HAHA - här är en till som lär packa ner en del OM plagg , för 4 dagars vistelse i sthlm
  • Milliemolly

Jag är så feg så att när jag flyger på semester vågar jag inte packa mollisar.............jag är rädd att bagaget ska försvinna!

Jag tänker tom döpa min framtida dotter (om det blir en tjej) till Molly. Såklart inte bara efter märket utan för att jag tycker det är så gulligt och fint

Isåfall kommer båda barnen att vara "klädmärken" hi....hi.......

I morgon sak jag skicka bud på rosa linne på Åhlens i stockholm. Perfekt att komisar är där på semester nu när man har 60 mil dit!

• Puffig Pingla

Helloooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!
    Back från Skåne. Låååååång seg E4:a.

Hunnit med att mordhota maken för att han drog förbi Borgeby Kids och de var stängda när vi åkte tillbaka. {#lang_emotions_yell}

Spanade även in Spirit på Väla och Fribergs på A6 men de hade inte ett skit.
    Är helt slut och ser att ni skrivit jättemycket när jag varit på resande fot. Hittade inte dongeln när jag åkte så inget bloggande har det blivit heller.

Men jag har iaf varit hel-Molly hela helgen. (eller hel/halv eftersom jag inte har några nederdelar...................än ).

• Audrey Will
    Jag har probleeeeem... hur skall man kunna packa ner hela Mollygarderoben och hävda att det är nödvändigt för sex dagars bortavistelse?
    Hyr ett släp?

Nick name - Åh vad skoj du köpte Indyn! "Jippie" heter det, inte "svordom"!
  • freemind
    HUR ska du veta vilket OM plagg du vill ha på dig just den dagen????
    Klart att hela garderoben måste med ;)

Hoppas att ni får en UNDERBAR semester!
  • Puffig Pingla
    Men ärligt Bina???? what's the problem? Jag släpade i alla fall med mig halva Mollyroben för två dagar i Skåne. Gick utmärkt
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna