• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Pokergirl

Glossy and shiny: trist med fläck på så fin blus! Jag skulle rekommendera dig att gå till en kemtvätt och få hjälp. Kostar en hundralapp eller två men då är fläcken puts väck!

Ang Mathilde, har dom Grandmas coat i lila kvar? Jag kan inte lämna min dröm om en grandmas, men hade gärna hittat den för halva priset isf 30% som NK har.

• karrokj

Sandra G skrev 2009-07-13 20:30:19 följande:

Ok, inga andra färger? Vad kostar den ny? Vad motsvarar 3, 4 i normala storlekar?
    På NK såg jag bara lila, jättefina, det var nog 5-6 st på bordet. De är stora i storlekarna, jag gick ned en stl i min Grandmas. Nypris är 2099:-
    Stl 3 motsvarar Large och 4 X-large skulle jag tro.
  • Sandra G

Aha, synd. Det blir nog för stort tyvärr.

karrokj skrev 2009-07-13 21:06:08 följande:
    På NK såg jag bara lila, jättefina, det var nog 5-6 st på bordet. De är stora i storlekarna, jag gick ned en stl i min Grandmas. Nypris är 2099:- Stl 3 motsvarar Large och 4 X-large skulle jag tro.
  • Puffig Pingla
    Sandra G skrev 2009-07-13 20:30:19 följande:
    Ok, inga andra färger? Vad kostar den ny? Vad motsvarar 3, 4 i normala storlekar?
    Mathilde PK hade några grandmas kvar har jag för mig. Men jag kommer inte ihåg varken färg el storlek. Är så förtjust i min rosa. Toppenskön!!!
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-07-13 19:42:52 följande:
    oj oj oj vad man känner sig off när man inte sitter här och kollar. nåt roligt som hänt? PPP-har du kollat nåt mer på min idé?
    Klart jag gjort. Men jag är inte riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiktigt klar. Du håller dig ju ialla fall i utomlandet kräkland. Och nej, jag är inte ett dugg avundsjuk.
  • Audrey Will
    Pokergirl skrev 2009-07-13 21:04:16 följande:
    Glossy and shiny: trist med fläck på så fin blus! Jag skulle rekommendera dig att gå till en kemtvätt och få hjälp. Kostar en hundralapp eller två men då är fläcken puts väck!Ang Mathilde, har dom Grandmas coat i lila kvar? Jag kan inte lämna min dröm om en grandmas, men hade gärna hittat den för halva priset isf 30% som NK har.
    Ja det är ingen dum ide´, ska höra med en kemtvätt om de tror de kan få bort dem. Bara rädd fläckarna sitter som sten nu när jag mixtrad o tvättat den så mkt.
  • Puffig Pingla
    karrokj skrev 2009-07-13 20:26:40 följande:
    Sandra G skrev 2009-07-13 17:39:07 följande: Jag såg lila Grandmas coat på NK, lila, i de större storlekarna kvar (tror det fanns både 3 och 4) och det var 30%. De låg så fint vikta på ett bord!
    När/om NK ökar ut rean till 50% så är jag lite sugen på att köpa Grandmas i lila oxå.
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-13 21:23:54 följande:
    Ja det är ingen dum ide´, ska höra med en kemtvätt om de tror de kan få bort dem. Bara rädd fläckarna sitter som sten nu när jag mixtrad o tvättat den så mkt.
    Galltvål är ju grymt på märkliga fläckar. Men det är som du säger, om du mixtrat mycket med den är det nog bara kemtvätt kvar som alternativ.
  • Sandra G

Är det 50 % där?

Puffig Pingla skrev 2009-07-13 21:22:14 följande:
    Mathilde PK hade några grandmas kvar har jag för mig. Men jag kommer inte ihåg varken färg el storlek. Är så förtjust i min rosa. Toppenskön!!!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna