• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Audrey Will

OK jag vet inte varför det inte går att länka T-auktioner längre. Klipp/klistra hela adressen och smäll in högst upp så går det.. Please!

• Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-13 21:36:32 följande:
    PPP - Jo tyvärr är nog det bara är kemtvätt som kan rädda den nu.. Förlåt jag tjatar om denna, men inte har den släppts nu i Pre Fall va? Säljaren skriver lev slutet av juli, släpper de nytt då??www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Hostnytt--09-Powder-tunika-blus-3-au ktion_95444272 Är det denna en del här pratat om innan, som alla vill ha? It's sooo me!!
    Den verkar komma i andra omgången. Deepfling.com har den oxå på sin sida men det står att det är leverans senare.
  • Puffig Pingla
    Sandra G skrev 2009-07-13 21:28:36 följande:
    Är det 50 % där?
    Jajamensan. Livsfarligt att gå dit.
    Jag vågar inte ens gå dit som bud längre. Har noll självkontroll.

Var skickebud till Mathilde på Biblioteksgatan och vad händer???? Jag lyckas i alla fall komma ut med en fields of Lace. Jag som har köpstopp.
  • Sandra G

Man kanske ska gå dit och se om de har nån Grandmas coat. Den ser så härlig ut.

Puffig Pingla skrev 2009-07-13 21:42:15 följande:
    Jajamensan. Livsfarligt att gå dit. Jag vågar inte ens gå dit som bud längre. Har noll självkontroll. Var skickebud till Mathilde på Biblioteksgatan och vad händer???? Jag lyckas i alla fall komma ut med en fields of Lace. Jag som har köpstopp.
  • Puffig Pingla
    Sandra G skrev 2009-07-13 21:45:13 följande:
    Man kanske ska gå dit och se om de har nån Grandmas coat. Den ser så härlig ut.
    Ta den i PK-huset då. Biblioteksgatan har nästan ingenting kvar. Annars så kan du ju ringa innan. Jag har ju inte varit där sen i torsdags .
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-13 21:40:38 följande:
    Den verkar komma i andra omgången. Deepfling.com har den oxå på sin sida men det står att det är leverans senare.
    Tack! Nu känns det bättre Köpte du din Fields of Lace på 50%? (min kommer imorgon, längtar!)
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-13 21:53:39 följande:
    Tack! Nu känns det bättre Köpte du din Fields of Lace på 50%? (min kommer imorgon, längtar!)
    Jupp, hela 1100 balubas. Tur att man köpt gourmetmat för en månad framöver redan .

Nu saknas ju bara en rosa art cashmere cardigan att ha över. *suckar*
  • Siabellon

Fy fan vad ni handlar tjejer! jag blir avis så jag döör! här går man o kollar turistshoppar o hittar inte ett smack.eller jo, jag hittade ett fint halsband med swarowskistenar på nåt som heter Amor-Amor för 25?. alltid nåt!
    Åh gud vilket tjat det är om den där Grandmas Coat också. Har aldrig varit sugen på en men tack vare er så MÅSTE jag ha en nu.
    Vilken färg? Vilken strl? Fr var om man är i Kräkland o hemma i svedala har en pytteaffär med typ 10 mollyplagg varav 0 på rea?
    HJÄÄÄLP!!

(jag har druckit en dubbel espresso vid 19tiden och då är det liksom sovakört för mig före 00, därav mitt babblande-något maniskt ser jag)

PPP_känn ingen brådska, är bara lite nyfis!

• Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-13 22:04:54 följande:
    Jupp, hela 1100 balubas. Tur att man köpt gourmetmat för en månad framöver redan .Nu saknas ju bara en rosa art cashmere cardigan att ha över. *suckar*
    Men eller hur, var det inte den Karins dotter (vet ej vad hon heter) har på sig på bilden i Bambis blogg? I väntan på min Fields of Lace imorgon rotar jag förtvivlat genom garderoberna efter en annan lite kofta som hade kunnat duga så länge, men dom verkar ha blivit kvarglömda allihop i vårt andra hemland. *sur över att jag packar som en åsna*
  • Sandra G

Fortsätter tjata om Grandmas coat Kommer den att finnas med i höstens kollektion också?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna