• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-13 23:59:00 följande:
    Du anar inte hur ont det gör i kroppen på mig i mina ansatser att inte lägga en bautaorder där.
    Jodu... jag anar precis vad du går igenom... samma som mig :)
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 00:12:26 följande:
    Nattinatt alla Mollygirls
    nattinatti
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 00:11:59 följande:
    Om de inte passar har du ju en ganska stor andrahandsmarknad på tradera och blocket. Brukar inte vara problem att sälja där.
    Det har du ju rätt i.

Go natt!
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-07-14 00:21:58 följande:
    Det har du ju rätt i. Go natt!
    HJÄLP!!!!!!!!
    Jag har precis, utan att fatta ett ord tyska, beställt två linnen, en 4 Continent X-Stitch Dress Bronze och en Makeout Blouse Dark Pink för drygt 2100 kr.

Va? Tunikan för 770 kr!!! FYND! (den var på outlet.)
    Linnena 319 kr och blusen 759
    (om jag tar 1 Euro gånger 11 kr.)

Det har dragits från kontot men ingen frakt. Undrar om frakt försvinner om ordern överstiger viss summa.
    JAG SKULLE JU INTE HANDLA MER NU!!!!!!!!!!

Känns som om detta kan gå hur som helst. Vet knappt vad jag fyllt i.

Men om plaggen inte passar tror jag som sagt att andra hands marknaden tar hand om dessa plagg.

Nu skall jag försöka sova. Godnatt!!!!
  • elma

Jag har oxå shoppat lite mer jag med, det blev en vit Cotton Blouse 408, plus en likadan i grå. En 4 continent X-stitch blouse 763 i grått och två 4 continent X-stitch klänningar, en blå och en chalk! RUinerad är ett annat ord för mitt kort nu!!!! Men outletpriserna var jättebra!

• elma

glönde att jag köpte en makeout blouse i cerise med....oopps!

• NovaAlexandra
    Mabimao skrev 2009-07-13 23:28:39 följande:
    Men har du 3 på andra OM plagg?
    ja, på alla.
  • Duntoffla
    elma skrev 2009-07-14 08:25:53 följande:
    Jag har oxå shoppat lite mer jag med, det blev en vit Cotton Blouse 408, plus en likadan i grå. En 4 continent X-stitch blouse 763 i grått och två 4 continent X-stitch klänningar, en blå och en chalk! RUinerad är ett annat ord för mitt kort nu!!!! Men outletpriserna var jättebra!
    Mabimao skrev 2009-07-14 01:15:19 följande:
    HJÄLP!!!!!!!! Jag har precis, utan att fatta ett ord tyska, beställt två linnen, en 4 Continent X-Stitch Dress Bronze och en Makeout Blouse Dark Pink för drygt 2100 kr. Va? Tunikan för 770 kr!!! FYND! (den var på outlet.) Linnena 319 kr och blusen 759 (om jag tar 1 Euro gånger 11 kr.) Det har dragits från kontot men ingen frakt. Undrar om frakt försvinner om ordern överstiger viss summa. JAG SKULLE JU INTE HANDLA MER NU!!!!!!!!!! Känns som om detta kan gå hur som helst. Vet knappt vad jag fyllt i. Men om plaggen inte passar tror jag som sagt att andra hands marknaden tar hand om dessa plagg. Nu skall jag försöka sova. Godnatt!!!!
    Haha Det var visst fler som belv sugna
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna