• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-17 17:41:33 följande:
    jag beställde i tisdags Mabimao- vad beställde du`?
    Jag beställde en Hoodly Knit Jacket Chalk, och en hatehate tee white (beställde en svart oxå men de visade sig vara slut).
  • freemind
    Mabimao skrev 2009-07-17 19:04:15 följande:
    Jag beställde detta sent natten till tisdag. Odd Molly Rib Jersey Tank Sun Odd Molly Rib Jersey Tank Blue Odd Molly Makeout Blouse Dark Pink Odd Molly 4 Continent X-Stitch Dress Bronze Nu blir jag orolig. Vaaaaar är mina kläder?Fick du avi från posten hem? Eller hur visste du att det kommit? Mail?
    För min beställning tog det exakt en vecka. De skickar med DHL, som Posten kör hem. Är man inte hemma får man en avi att hämta själv :)
  • freemind
    Duntoffla skrev 2009-07-17 18:51:10 följande:
    Oj, det där lät typ som "min tunika kostade faktiskt bara 79 euro, pilutta dig" men jag menade att jag kom inte ens upp över 100 Euro och betalade ändå ingen frakt. Man kan ju hoppas att det är helt fraktfritt
    hahaha... precis så där läste jag det. Perfekt att beställa utan frakt... fast jag tror att det är en miss från deras sida.... schhhhh :)
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-07-17 19:04:15 följande:
    Jag beställde detta sent natten till tisdag. Odd Molly Rib Jersey Tank Sun Odd Molly Rib Jersey Tank Blue Odd Molly Makeout Blouse Dark Pink Odd Molly 4 Continent X-Stitch Dress Bronze Nu blir jag orolig. Vaaaaar är mina kläder? Fick du avi från posten hem? Eller hur visste du att det kommit? Mail?
    Jag fick först ett mail om att ordern var skickad. Mailade på en gång för att se att min order gått igenom. Mitt paket skickades samma dag. Fick ett paket direkt i brevlådan och inget avi. Paketet var rätt platt så det fick plats.
    Puffig Pingla skrev 2009-07-17 19:17:54 följande:
    Jag beställde en Hoodly Knit Jacket Chalk, och en hatehate tee white (beställde en svart oxå men de visade sig vara slut).
    Hoodly knit? Måste nog lära mig vad allt heter. Det är än så länge rena rappakaljan för mig. Låter fint i alla fall
  • pumbalumba

Hejsan!
    Har ju som sagt blivit Molly biten, men sitter nu här och funderar på hur jag ska finansiera alla framtida köp Då jag dessutom är inredningsgalen och och köper på tok för mycket kläder till mina barn och jobbar bara 70 %
    Sluta med märkeskläder till barnen eller gå upp till heltid

Hur gör ni andra?

• Ullis 10
    Mabimao skrev 2009-07-17 19:08:15 följande:
    Ullis 10 skrev 2009-07-17 16:48:35 följande:
    Jag vill ha en sådan i 4:a!!!!!!!!Har provat powder men tyckte den var för ljus för barn fingrar och sån´t. Plus att den grå känns mer ok för hösten......Vill ha!!!!!
    Precis som jag då - räcker väl med att man ska sätta sig i bilen så är den väl smutsig och ja, denna färgen bör funka i höst, måste ha ngn scarfs m lite färg bara. Vackrast var nog insidan rosa mönstrad med spetskant:). Jag är jättesmal över axlarna (iinte låren) men den var inte stor! I denna butiken fanns bara denna kvar, så jag kan inte hjälpa dig med en 4:a. (vad jag såg dvs - annars ring - nordlunds i Växjö).
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna